موستانگ 2024 Saleen White Label قدرتمندتر و ارزان تر از Dark Horse است


Saleen – شرکت تیونینگ آمریکایی که توسط راننده مسابقه استیو سالین تأسیس شد – یکی از اولین شرکت‌های پس از فروش در ایالات متحده بود که روی فورد موستانگ جدید از نسل S650 کار کرد. در آوریل امسال، اولین تصویر تیزر منتشر شد و اکنون، Saleen از موستانگ White Label 2024 رونمایی می کند. چرا باید هیجان زده باشید؟ زیرا اصلاحات قابل توجهی در طراحی و همچنین افزایش قدرت در زیر کاپوت وجود دارد.

با شروع از نمای بیرونی، در یک نگاه، ممکن است خودرو تفاوت اساسی نداشته باشد، اما تغییراتی در نمای جلو دیده می شود، از جمله یک دریچه جدید کاپوت و یک اسپلیتر جدید در بخش پایینی سپر جلو، که به نوبه خود دارای تغییرات متفاوتی است. طراحی آیرودینامیکی بیشتر طراحی ظاهری آن در مقایسه با Mustang Dark Horse بسیار ظریف تر به نظر می رسد، اما این لزوما چیز بدی نیست.

یکی از واضح ترین تغییرات در پشت، اسپویلر جدید عرشه تخت است. دیفیوزر سپر عمدتاً بدون تغییر باقی می ماند، اما یک خط برجسته زرد رنگ وجود دارد که از کل پانل و بال های جانبی عقب عبور می کند. این خط تا دامن‌های جانبی ادامه پیدا می‌کند و همچنین روی اسپویلر لبه سپر جلو و جلوپنجره، در کنار لوگوی Saleen دیده می‌شود.

ما می دانیم که شما به احتمال زیاد برای اعداد قدرت اینجا هستید. موستانگ GT جدید 480 اسب بخار از موتور 5.0 لیتری V8 تنفس طبیعی خود تولید می کند. Saleen این قدرت را به 510 اسب بخار افزایش می دهد و آن را 10 اسب بخار قوی تر از Mustang Dark Horse خود فورد می کند. سالین می‌گوید این کارخانه مصرف سوخت اولیه و «قابلیت رانندگی آسان» خود را حفظ می‌کند. دیگر ارتقاء عملکرد شامل سیستم تعلیق جدید Gen 5 Racecraft و همچنین ترمز Saleen و چرخ های پنج پره است.

قیمتش چقدر است؟ سالین حداقل 61990 دلار برای موستانگ جدید White Label 2024 می خواهد که تقریباً قیمت آن را با مدل پایه دارک هورس موستانگ یکسان می کند. دومی دارای برچسب قیمت اولیه 62150 دلار با احتساب مقصد و مالیات 1300 دلاری گازسوز است. در حال حاضر اطلاعات دقیقی در دسترس نیست، اما Saleen می گوید که مدل های قدرتمندتر Yellow Label و Black Label به زودی با 745 اسب بخار و 800 اسب بخار تولید خواهند شد.



منبع