همه چیز را رها کنید و به این فضای داخلی نگاه کنید


بوگاتی بولاید آخرین هجوم برای پلتفرم Chiron است. این خودرو به 40 نمونه در سراسر جهان محدود شده است و 4.7 میلیون دلار قیمت دارد که آن را به یکی از گران ترین خودروهای جدید ساخته شده تبدیل می کند. خبر بد این است که قبلاً فروخته شده است، اما برای تعداد کمی از خوش‌شانس‌هایی که موفق به گرفتن شکاف ساخت شده‌اند، Bolide یک کابین فوق‌العاده با ظاهر ظالمانه‌اش دارد.

بوگاتی اولین نگاهی اجمالی به مشخصات تولید داخل Bolide در فضای داخلی مجلل و در عین حال شبیه کابین خلبان به ما می دهد. در سکان فرمان، بوگاتی فرمان «X شکل» (یا یوغ) را برای مطابقت با چراغ‌های عقب منحصربه‌فرد Bolide می‌نامد، در حالی که یک خوشه ابزار دیجیتال خوانش‌هایی را برای مواردی مانند زمان دور زدن و نیروهای G ارائه می‌دهد.

بوگاتی بولید داخلی

چهار لوله اگزوز که از داشبورد در دو طرف کنسول بیرون می‌آیند، در واقع دریچه‌های تهویه مطبوع هستند و به انتهای پشتی Bolide اشاره می‌کنند. همچنین مجموعه ای از دکمه ها برای عملکردهای اصلی در کنسول مرکزی وجود دارد، از جمله دو دکمه قرمز بزرگ در پایه که روی آن ها “Stop” و “Fire” نوشته شده است. محض احتیاط.

صندلی‌های اسپرت مستقیماً روی شاسی مونوکوک قرار می‌گیرند که به کاهش وزن کمک می‌کند، در حالی که مالکان می‌توانند بسته به نوع بدنشان چهار سایز مختلف را انتخاب کنند. فرمان و پدال ها در این حالت به جای صندلی ها قابل تنظیم هستند.

بوگاتی بولید داخلی

آلکانترا آبی بیشتر کابین را پوشانده و راننده و سرنشین را روی رکاب درب می‌پیچد. انبوهی سالم از فیبر کربن در معرض نیز وجود دارد، به‌ویژه در کنسول مرکزی، داشبورد و بخش‌هایی از پانل در.

این یک کابین زیبا برای یک هایپرکار فوق العاده زیبا است.



منبع