مکزیک در حال دریافت واگن سوبارو WRX است که ما نمی توانیم داشته باشیم


ایالات متحده ممکن است یکی از بزرگترین بازارهای خودرو در جهان باشد، اما این بدان معنا نیست که ما خاص هستیم. بارها و بارها به ما یادآوری می‌شود که ماشین‌های فوق‌العاده‌ای وجود دارند که نمی‌توانیم آن‌ها را بخریم (حداقل جدید)، و گاهی آنقدر نزدیک هستند که می‌توان دستگیره‌های در را لیسید. به زودی با نشستن در آستان ما، یک خودروی جدید اسپورت خواهد بود که نمی توانیم بخریم – سوبارو WRX Sportwagon.

سوبارو با سقف طولانی‌تر اواخر امسال در مکزیک به فروش می‌رسد و شما می‌توانید اکنون آن را پیش‌سفارش کنید، مشروط بر اینکه در جنوب مرز زندگی کنید. نیروبخش آن موتور باکسر چهار سیلندر 2.4 لیتری توربوشارژ این خودروساز است که 271 اسب بخار قدرت و 258 پوند فوت پیچش تولید می کند که از طریق یک جعبه دنده شش سرعته دستی یا گیربکس متغیر پیوسته به سیستم متقارن چهار چرخ متحرک می رسد. مانند نسخه ایالات متحده

خریداران مکزیکی می توانند از افزایش تطبیق پذیری بدنه لذت ببرند. اسپورت واگن با درب بالابر هندزفری و صندلی‌های عقب تاشو 40/20/40 عرضه می‌شود.

واگن شش سرعته دستی WRX از 819900 دلار MX در مکزیک (48500 دلار با نرخ ارز فعلی) شروع می شود. WRX tS 919,900 MX دلار (54,415 دلار) است، در حالی که WRX با CVT 899,900 MX دلار (53,232 دلار) قیمت دارد.

در حالی که برخی تردیدهای مشکوک در مورد نرم شدن WRX در آخرین نسخه خود وجود دارد، داشتن واگن برای فروش بسیار نزدیک به خانه کمی دردناک است. واگن ها به طور کامل در آمریکا از بین نرفته اند، اما در بین خریداران محبوبیت ندارند و آنها را از نمایشگاه های ما دور نگه می دارند.

ما با سوبارو تماس گرفتیم تا ببینیم آیا برنامه ای برای آوردن این واگن به آمریکا دارد یا خیر. اگر پاسخی شنیدیم، حتما این مقاله را به روز خواهیم کرد.

آیا فکر می کنید سوبارو باید WRX Sportwagen را در ایالات متحده بفروشد؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.



منبع