هات هاچ کوچکتر و ارزانتر هیوندای N EV اساسا تایید شده است



هیوندای اولین خودروی پرفورمنس تمام الکتریکی خود را اخیراً روانه بازار کرد و اولین برداشت ما پس از رانندگی با Ioniq 5 N در کره بسیار زیاد بود. بسیار مثبت یکی از بخش‌های بزرگ این پازل که هنوز گم شده است، قیمت آن است، اما بعید به نظر می‌رسد که با قیمت کمتر از 70000 دلار وارد Ioniq 5 N شوید.

اما هیوندای در حال کار بر روی یک هاتچ برقی مقرون به صرفه تر است، که ممکن است جایگزین خوبی برای کسانی باشد که تمایلی به پول بی ام و برای هیوندای برقی ندارند. آلبرت بیرمن که تا دو سال پیش رئیس تحقیق و توسعه شرکت بود، اما هنوز به عنوان مشاور فنی برای این گروه کار می‌کند، در مصاحبه‌ای اخیر اعتراف کرد که دریچه الکتریکی کوچک‌تر و ارزان‌تری در حال حاضر در نظر گرفته شده است. با این حال، جزئیات هنوز کمیاب است.

بیرمن گفت: «این خودروی برقی کوچک N-car – این کاری است که ما باید انجام دهیم AutoExpress. در غیر این صورت، مشتریان خود را در تاریکی رها می کنیم. ما باید با چیزی کوچکتر و مقرون به صرفه تر بیاییم. اگر ماشین N است، می خواهید در پیست بروید – حتی برای 15 یا 20 دقیقه. اگر 400 ولت بروید، جریان را دو برابر می کنید، چهار برابر اتلاف گرما. راندمان بد است. اگر به خودرویی از نوع i30 فکر می کنید، 400 ولت مناسب نیست.

در حالی که به نظر می رسد در آینده دورتر یک هاتچ الکتریکی کوچکتر وجود داشته باشد، نسخه عملکردی Ioniq 6 ممکن است زودتر وارد بازار شود. طبق گزارش اخیر، در اواسط دهه، Ioniq 6 N می تواند به عنوان ماشینی حتی توانمندتر از Ioniq 5 N با بیش از 641 اسب بخار قدرت این کراس اوور معرفی شود. کانسپت RN22e سال گذشته یک پیش‌نمایش اولیه بسیار خوب از آن خودرو ارائه کرد، اگرچه پیشرانه‌ای با «فقط» 577 اسب‌بخار داشت – همان عددی که در کیا EV6 GT خواهید یافت. Kona N Electric نیز امکان پذیر است.



منبع