BMW سری 7 با چرخ های مایباخ بد به نظر نمی رسد



طراحی BMW سری 7 جدید هر چیزی جز ظریف است. آخرین نسخه از سدان لوکس احتمالاً قطبی‌ترین 7er در تاریخ است – همراه با نسل E65 – اما این بدان معنا نیست که منصوری آن را به اندازه کافی عجیب و غریب می‌بیند. با این حال، به جای عرضه یک کیت تمام بدنه برای این سدان لوکس، این شرکت آلمانی پس از فروش تنها به دنبال مجموعه ای از رینگ های آلیاژی جدید است.

این یک رویکرد نسبتا محافظه کارانه از طرف منصوری است، زیرا ما بیشتر این شرکت را با ارتقاهای آیرودینامیکی بیش از حد تهاجمی اش می شناسیم. اما برای سری 7 جدید، منصوری تصمیم گرفت تمام وسیله نقلیه مورد نیاز چرخ‌های فورجی 22 اینچی با طراحی تقریباً کاملاً بسته باشد. رینگ‌ها تا حدی ما را به یاد می‌باخ می‌اندازند، اگرچه طراحی آن به لطف ۱۵ پره کوچک در حلقه بیرونی چرخ، کمی اسپرت‌تر است.

چرخ های کاملا فورج شده 9 اینچ در جلو و 10.5 اینچ در عقب عرض دارند. این باعث می شود آنها برای لاستیک های بزرگ 265/30 جلو و 295/25 در عقب مناسب باشند. منصوری استفاده از لاستیک Falken Azenis FK510 و همچنین اسپیسرهای 10 میلی‌متری را توصیه می‌کند تا ظاهری گسترده‌تر به سری 7 جدید بدهد. به عنوان یک نکته جانبی، این سدان لوکس تنها وسیله نقلیه ای نیست که می تواند با چرخ FD.15 ارتقا یابد – همین ارتقا را می توان به رولزرویس فانتوم، بنتلی کانتیننتال GT، مرسدس-AMG G63، کادیلاک اسکالید نیز داد. ، لندرور رنج روور و دیگران.

برای سری 7، منصوری چرخ‌هایی را با روکش نقره‌ای و لهجه‌های مشکی پیشنهاد می‌کند. ما گزینه‌های رنگی زیادی برای این چرخ‌چرخ دیده‌ایم – از جمله روکش تمام مشکی – و احتمالاً می‌توان فرض کرد که سری 7 با آن رنگ‌های دیگر نیز در دسترس خواهد بود. در حال حاضر، هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا چرخ های جدید با i7 هم مطابقت خواهند داشت یا خیر، وجود ندارد، زیرا تاکنون تنها یک رندر با چرخ های جدید موجود است.

اگر به‌روزرسانی بصری کامل‌تری برای سری 7 جدید می‌خواهید، احتمالاً باید نگاهی به سایر شرکت‌های تیونینگ بیندازید. در حال حاضر، منصوری یک کیت کامل بیرونی ندارد، اما اخیراً Renegade Design نگاه تهاجمی‌تر خود را نسبت به سدان پرچم‌دار مونیخ نشان داده است.



منبع