کفش های دویدن جدید مک لارن 450 دلاری مانند Speedtails برای پای شما هستند


مک لارن و آزمایشگاه‌های پیشرانه ورزشی (APL) برای تولید کفش دویدن HySpeed ​​شریک می‌شوند. آنها برای آقایان و خانم ها در پنج رنگ موجود هستند: سفید/مک لارن نارنجی، سفید/مشکی/آمبره، گرد و خاک رز/کرم، انرژی/نقره ای فلزی و نارنجی مک لارن. گذاشتن یک جفت روی پای شما 450 دلار هزینه دارد.

HySpeed ​​چیزی بیش از این نیست که مک لارن نام خود را بر روی یکی از کفش های APL بگذارد. این شرکت ها به مدت دو سال در طراحی با یکدیگر همکاری کردند. APL از سه نسخه زیره میانی استفاده کرد و تکنیک ساخت جدیدی را برای قسمت بالایی ارائه کرد.

طراحی نهایی دارای زیره میانی سه تکه با غلاف های FutureFoam APL در جلو و عقب است. یک تکه فیبر کربن در تمام طول کفش کشیده شده و از قسمت زیرین آن قابل مشاهده است. زیره میانی دارای ترکیبی حاوی نیتروژن است که سازنده ادعا می‌کند که دارای «پاسخگویی عالی و فشرده‌سازی غنی از انرژی» است. این پاشنه از صندلی های مک لارن سنا الهام گرفته و دارای یک بالشتک سه تکه است.

کفش های HySpeed ​​در جعبه ای با جزئیات طراحی منظم عرضه می شوند. یک آستین بیرونی در لوگوی مک لارن نارنجی و فویل مشکی وجود دارد. بیرون کشیدن کشو یک جعبه داخلی مشکی با روکش دودی را نشان می دهد که نقشه ای از ابزار کفش ورزشی را نشان می دهد. بیرون کشیدن کشو به طور کامل نقاشی مک لارن F1 را نشان می دهد.

نمایش های HySpeed ​​اکنون در وب سایت APL به فروش می رسد. آنها همچنین در خرده فروشان منتخب در دسترس هستند.

کفاشیان و شرکت های خودروسازی اغلب با هم همکاری می کنند. به عنوان مثال، پورشه و پوما روی Suede RS 2.7 Limited Edition همکاری کردند. آنها به 500 جفت محدود شدند و خیلی سریع از داستان آنلاین پورشه به فروش رفتند.

در مورد دیگری، Negroni نسخه ویژه ای از کفش رانندگی Idea Corsa خود را ساخت که از نیسان Z جدید الهام گرفته بود. آنها در رنگ های خاص و دارای نشان کوچک Z در پاشنه بودند. با نرخ ارز در آن زمان، قیمت ها از 340 دلار شروع می شد و بسته به رنگ آن می توانست تا 440 دلار نیز برسد.

به دنبال بحث در مورد ویدیوهای مک لارن هستید؟ ما در مورد 765LT و موارد دیگر در بخش ویژه خود بحث می کنیم جست و خیز درباره ماشین ها پادکست بررسی اواسط سال، در زیر موجود است.



منبع