اتوبوس 45 فوتی تبدیل به RV یک پروژه عظیم و چشمگیر است



به نظر می رسد هر چیزی که چرخ دارد می تواند به یک خانه تبدیل شود، با وسایل نقلیه بزرگ و کوچک به عنوان فضاهای زندگی متحرک. یک زن و شوهر تصمیم گرفتند تا به حد افراط بروند و یک اتوبوس تور 45 فوتی را به موتورخانه ایده آل خود تبدیل کنند، و این یک پروژه چشمگیر – و عظیم – DYI است.

اتوبوس تور 45 فوتی 8.5 فوت عرض و 13 فوت ارتفاع دارد و با انرژی خورشیدی کار می کند. یک ژنراتور داخل هواپیما وجود دارد، اما از زمانی که وارد اتوبوس شده اند، فقط چند ساعت از آن استفاده کرده اند.

موتورخانه دارای فضای ذخیره سازی زیادی در سراسر آن است که سیم کشی سرویس نصب شده را پنهان می کند. کابینت ها در امتداد هر طرف فضای نشیمن قرار دارند و پرده های حرارتی را در خود جای می دهند که پنجره های بزرگ اتوبوس را می پوشانند. تلویزیون وجود ندارد، اما یک صفحه نمایش کشویی و یک پروژکتور مخفی برای ارائه سرگرمی وجود دارد.

صندلی‌های دراز کشیده روبروی صندلی‌های اضافی و یک شومینه در جلوی اتوبوس قرار دارند. فضای نشیمن به آشپزخانه بزرگ سرازیر می‌شود، که دارای فضای پیشخوان زیادی و یک سینک کوچک است – تصمیمی عمدی برای صرفه‌جویی در مصرف آب. اجاق گاز سه شعله کنار سینک با پروپان کار می کند که در کنار یخچال خانگی قرار می گیرد. شش کشوی انباری غذا را پنهان می کند. یک میز ناهارخوری دو نفر را می‌نشیند و می‌تواند برای دو نفر دیگر بزرگتر شود.

یک حمام بزرگ فضای نشیمن را از اتاق خواب در عقب جدا می کند. دارای دوش ایستاده، انباری فراوان و توالت سیفون است.

اتاق خواب در پشت دارای عملکردهای متعددی است. تخت مورفی به دیوار تا می شود و فضا را به یک دفتر کار بزرگ تبدیل می کند تا زوج بتوانند کار کنند. اتاق خواب همچنین دارای پانل های دسترسی به موتور است فقط در صورتی که موتور 1.1 میلیون مایلی نیاز به سرویس داشته باشد. کمد در پشت است، اما هنوز ناتمام است.

در خارج، اتوبوس دارای یک جعبه ابزار کشویی است و سایر محل‌های ذخیره‌سازی زیر کف برای ملزومات مختلف موتورخانه استفاده می‌شوند. دارای مخزن فاضلاب 135 گالن و مخزن آب تمیز 125 گالن است. اگر به اندازه کافی تلاش کنید، هر چیزی می تواند خانه باشد.



منبع