خودروی لامبورگینی آونتادور RC به یک پهپاد کاربردی تبدیل شد



در طول تاریخ هیچ کمبودی در مفهوم خودروهای پرنده وجود ندارد. ازدواج با اتومبیل و هواپیما یک آرزوی طولانی مدت بوده است، اما ساختن آنها و ایمن کردن آنها کار آسانی نیست. مردم برای رسیدگی به وسایل نقلیه جاده ای که خودروسازان امروزی تولید می کنند تلاش می کنند و افزودن قابلیت پرواز به پیچیدگی آنها کمکی نخواهد کرد.

خودروهای پرنده ده ها سال است که وعده داده شده است. در حالی که همیشه در مورد چیزهای بزرگ بعدی سر و صدای زیادی وجود دارد و ایده های زیادی در آنجا برای کسب دلارهای سرمایه گذاری رقابت می کنند، آنها هنوز به محصولی قابل دوام برای توده ها تبدیل نشده اند. با این حال، همانطور که ویدیوی جدیدی از کانال YouTube Creation Your Own Creation Make Your OWN Creation را نشان می دهد، ماشین های پرنده در مقیاس کوچکتر امکان پذیر است.

ساخت با یک ماشین قرمز رنگ لامبورگینی آونتادور RC شروع می شود. برای پرواز فقط به چند قطعه نیاز دارد، مانند روتورها، موتورهای الکتریکی و سخت افزار نصب. روتورهای پلاستیکی به همراه ساختار پشتیبانی به رنگ قرمز رنگ آمیزی شده اند تا با نمای بیرونی خودرو مطابقت داشته باشد که به انتهای بال های بسته شده به درهای لامبورگینی متصل می شود. یک سوراخ کوچک در زیر هر بال به سیم‌کشی اجازه می‌دهد تا به داخل کابین خودرو برسد.

چسب حرارتی موتورهای الکتریکی را با ساختار تکیه گاه پیوند می دهد – سه در هر طرف و در مجموع شش موتور. لحیم کاری سیم کشی را بین روتورها وصل می کند و لحیم کاری روتورها را به برد کنترل موتور از یک هلیکوپتر کنترل از راه دور متصل می کند. این به داخل کابین می لغزد.

بخش پایانی ساختمان یک دم برای پایداری می‌افزاید، اما ماشین پرنده موقت به دور از ثبات است و به خوبی پرواز نمی‌کند. ماشین کج می‌شود، می‌چرخد و می‌بافد بدون اینکه زیاد از زمین بلند شود. این خودرو کنترل‌های معمولی RC خودروی خود را حفظ می‌کند و باعث می‌شود که بتواند روی زمین نیز رانندگی کند. توضیحات ویدیو دارای لیستی از قطعات مورد نیاز برای ساخت است که همه آنها از آمازون خریداری شده اند.

کمی نبوغ و تعداد انگشت شماری از قطعات می تواند چیزی جدید و شسته و رفته ایجاد کند. پرواز پهپاد لامبورگینی به اندازه یک پهپاد اختصاصی پایدار و آسان نخواهد بود، اما هدف از چنین ساختی نه تنها در مورد محصول نهایی بلکه سفر برای ساخت آن است.



منبع