2023 آبارث 500 EV تست جاسوسی با چرخ های استتار شده

500 استاندارد 117 اسب بخار قدرت و گشتاور فوری 220 نیوتن متر (162 پوند فوت) ارائه می دهد. باید دید Abarth چگونه این ارقام خروجی را بهبود خواهد بخشید که به مدل معمولی کمک می کند تا در 9 ثانیه از حالت سکون به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) برسد. فیات دارای یک محدود کننده الکترونیکی حداکثر سرعت است که با سرعت 93 مایل در ساعت (150 کیلومتر در ساعت) برنامه ریزی شده است.

انتظار می رود اولین نمایش جهانی تا پایان سال جاری یا اوایل سال 2023 انجام شود.



منبع

به شرط حفظ باتری – که ظرفیت قابل استفاده 37.3 کیلووات ساعت دارد – احتمالاً برد به کمتر از 199 مایل (320 کیلومتر) رسیده توسط فیات 500 طبق چرخه آزمایش WLTP می رسد. نصب یک باتری حتی بزرگتر به وزن اضافه می کند، که به نوبه خود عملکرد را مختل می کند، بنابراین توسعه مشتق Abarth باید چالش برانگیز بوده باشد.

به نظر می رسد که نمونه اولیه از 500 معمولی عریض تر نباشد، اما مطمئن باشید که مهندسان مجموعه ای از تغییرات مکانیکی را انجام خواهند داد. اینها باید ترمزهای ارتقا یافته و سیستم تعلیق سفت تر را برای هندلینگ بهتر همراه با شاسی اصلاح شده به همراه داشته باشند. مهم ترین ارتقاء مربوط به پیشرانه خواهد بود که احتمالاً بر اساس نسخه مجهز به بسته باتری بزرگتر 42 کیلووات ساعتی است.

Stellantis در اوایل سال جاری برنامه جسورانه خود را برای عرضه صرفاً الکتریکی در اروپا تا پایان دهه اعلام کرد و Abarth جزو اولین برندهایی خواهد بود که موتور احتراقی را از دست می دهد. شروع هجوم EV نسخه تقویت شده آخرین نسل فیات 500 خواهد بود که منحصراً به عنوان یک مدل بدون آلایندگی به فروش می رسد. توجه داشته باشید، 500 قدیمی هنوز با ICE ها موجود است و Abarth به تولید نسخه های جدید برای حفظ آن ادامه می دهد.

اگرچه ما انتظار هیچ تغییر عمده ای از نظر طراحی را نداریم، نمونه اولیه ای که جاسوسان ما دستگیر کردند، استتار زیادی داشت. آبارث در پوشاندن چرخ‌ها و درپوش آینه‌های جانبی به زحمت افتاد در حالی که اسپویلر پشت سقفی زیر یک تکه نوار مشکی قرار گرفته است. به غیر از سپرهای بازطراحی شده، انتظار می‌رود که نسخه تند دارای حروف برجسته “Abarth” در جلو باشد، جایی که قرار است جایگزین آرم بزرگ “500” مدل استاندارد فیات شود.

عکس جاسوسی Abarth 500 EV 2023