سال 2023 به دلیل دیگری برای آلفیستی مهم خواهد بود زیرا برند مورد علاقه آنها بالاخره یک خودروی اسپورت مورد انتظار را معرفی خواهد کرد. با این حال، از آنجایی که Stellantis گفته است آلفارومئو تا سال 2027 در اروپای بزرگ، آمریکای شمالی و چین به یک برند کاملاً الکتریکی تبدیل خواهد شد، ساعت در حال حرکت است. خودروهای برقی تا پایان دهه در ایالات متحده که Stellantis میخواهد خودروهای بدون آلایندگی نیمی از کل فروش را تا سال 2030 تشکیل دهند، زمان بیشتری طول خواهد کشید.
مشخص نیست که آیا تغییراتی در زیر کاپوت که موتور 2.9 لیتری V6 توئین توربو در آن قرار دارد، وجود دارد یا خیر. آلفارومئو نسخه قدرتمندتری را برای Giulia GTA/GTAm توسعه داده است اما نسخههای معادل Stelvio منتفی شدهاند. در سدان های فوق العاده، موتور 540 اسب بخار یا 30 اسب بخار اضافی در مقایسه با Quadrifoglio استاندارد تولید می کند.
14عکس ها
خوانندگان چشم عقابی متوجه خواهند شد که یک سیم قرمز رنگ از قسمت بار آویزان شده است، اما به نظر نمی رسد که به چیزی در زیر خودرو متصل باشد. در جاهای دیگر، Stelvio Quadrifoglio تقریباً مشابه شاسی بلند با عملکرد بالا است که چندین سال است که در دسترس بوده است. باید دید آیا آلفارومئو قصد دارد با نصب یک خوشه ابزار کاملا دیجیتال، فضای داخلی را به روز کند یا خیر.
آلفارومئو استلویو که در سال 2017 عرضه شد، ماندگاری طولانیتری نسبت به معمول دارد، زیرا در سال 2023 یک بهروزرسانی در اواسط چرخه به همراه خواهد داشت که احتمالاً تا سه یا چهار سال دیگر در فروش باقی خواهد ماند. یک نمونه اولیه با پوشش نازک از SUV ایتالیایی در حال انجام آزمایشات نهایی در حالی که چراغهای عقب بهروز شده با گرافیکهای فول الایدی جدید و رنگی تیرهتر را نشان میدهد، مشاهده شده است. با این حال، شکل چراغ های عقب ثابت مانده است.
فیس لیفت معمولاً سپرهای جلو و عقب بازطراحی شده را معرفی می کند، اما کوادریفوگلیو حداقل در این خودروی در حال پیشرفت بدون تغییر به نظر می رسد. مهمترین چیز جدید پنهان شدن زیر تنها قطعه استتار آلفارومئو است که روی استلویو اعمال شده است. این چراغهای جلوی جدید با همان طراحی «3+3» که در Tonale کوچکتر دیده میشود، پنهان میکند تا به SZ Zagato یا مفهومی Proteo اشاره کنیم. آنها به احتمال زیاد در اینجا بزرگتر هستند تا با ردپای بزرگتر SUV مطابقت داشته باشند.