Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Facelift Spied With New Lights

عکس جاسوسی Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio 2023 خوانندگان چشم عقابی متوجه خواهند شد که یک سیم قرمز رنگ از قسمت بار آویزان شده است، اما به نظر نمی رسد که به چیزی در زیر خودرو متصل باشد. در جاهای دیگر، Stelvio Quadrifoglio تقریباً مشابه شاسی بلند با عملکرد بالا است که چندین سال است که در دسترس بوده است. باید دید آیا آلفارومئو قصد دارد با نصب یک خوشه ابزار کاملا دیجیتال، فضای داخلی را به روز کند یا خیر.

14 عکس ها

آلفارومئو استلویو که در سال 2017 عرضه شد، ماندگاری طولانی‌تری نسبت به معمول دارد، زیرا در سال 2023 یک به‌روزرسانی در اواسط چرخه به همراه خواهد داشت که احتمالاً تا سه یا چهار سال دیگر در فروش باقی خواهد ماند. یک نمونه اولیه با پوشش نازک از SUV ایتالیایی در حال انجام آزمایشات نهایی در حالی که چراغ‌های عقب به‌روز شده با گرافیک‌های فول ال‌ای‌دی جدید و رنگی تیره‌تر را نشان می‌دهد، مشاهده شده است. با این حال، شکل چراغ های عقب ثابت مانده است.

فیس لیفت معمولاً سپرهای جلو و عقب بازطراحی شده را معرفی می کند، اما کوادریفوگلیو حداقل در این خودروی در حال پیشرفت بدون تغییر به نظر می رسد. مهمترین چیز جدید پنهان شدن زیر تنها قطعه استتار آلفارومئو است که روی استلویو اعمال شده است. این چراغ‌های جلوی جدید با همان طراحی «3+3» که در Tonale کوچک‌تر دیده می‌شود، پنهان می‌کند تا به SZ Zagato یا مفهومی Proteo اشاره کنیم. آنها به احتمال زیاد در اینجا بزرگتر هستند تا با ردپای بزرگتر SUV مطابقت داشته باشند.