ریش با اعتراف به این که BMW XM صاحبان خودروهای M موجود را برای ارتقا به M SUV جذب نخواهد کرد، از این بیانیه حمایت کرد. آنچه آنها تصور می کنند خریداران BMW XM باشند، مالکان SUV لوکس موجود هستند – کسانی که قبلاً لامبورگینی اوروس، بنتلی بنتایگا و لندرور رنج روور را در گاراژ خود دارند. آیا این یک سوئیچ خواهد بود یا فقط یک اضافه به مجموعه؟ ما شرط می بندیم که این دومی است.
البته ما قبلاً این را می دانیم. تصمیم برای همراهی با روند SUV برای جانشین M1 همیشه یک مورد تجاری بوده است. در غیر این صورت، ما باید یک ابرخودروی M را ببینیم که اتفاقاً هنوز از جدول خارج نشده است.
این به گفته دو رئیس BMW M – مدیرعامل فرانک ون میل و معاون مشتری، برند و فروش تیمو رش – در صحبت با CarBuzz در جریان فستیوال BMW M در پیست جایزه بزرگ کیالامی در آفریقای جنوبی. در این جشنواره، BMW M2 و XM جدید را همراه با نکات مهمی در مورد جدیدترین مدل مستقل M و بازار هدف آن در معرض دید عموم قرار داد.
ون میل میگوید: «بسیاری از افرادی که لامبورگینی اوروس یا مرسدس کلاس G را میرانند، میگویند: «من میخواهم چنین چیزی از BMW داشته باشم» و بنابراین برای ما، این انتخاب منطقی بود.
180 عکس ها
بیامو XM مطمئناً برای همه نیست، اما این خودروساز فکر میکند که دارندگان فعلی شاسیبلندهای لوکس کسانی هستند که به دنبال جانشین M1 افسانهای هستند.
در هر صورت، به نظر می رسد که ایالات متحده همان چیزی است که BMW به عنوان بزرگترین بازار خود برای XM می بیند. رسچ گفت که چین و خاورمیانه به دنبال آن خواهند بود و سه بازار برتر XM جدید را تکمیل خواهند کرد. BMW قبلاً M2 و XM را در ایالات متحده به خصوص در مرکز عملکرد BMW در کارولینای جنوبی وارد کرده است.