جیلبریک 1000 اسب بخاری Hennessey Challenger هیچ آخرین تماسی را نشنیده است

شما تمرین در هنسی را می دانید. ماشین‌های سریع بگیرید، قدرت بیشتری اضافه کنید و آنها را سریع‌تر کنید. در این مثال، هنسی با پیش‌فرض Challenger Widebody Jailbreak با قدرت 807 اسب بخار شروع می‌کند. سوپرشارژر ماساژ داده می‌شود، قرقره‌ها تعویض می‌شوند، هدرهای جدید و اگزوز پیچ می‌شوند، ورودی جدید، انژکتورهای سوخت جدید و تنظیم موتور وجود دارد تا همه با هم کار کنند. نتیجه نهایی 1000 اسب بخار قدرت، 948 پوند فوت گشتاور و موسیقی متن V8 است که کاملاً بد به نظر می رسد.

دوج چلنجر شبح سیاه 2023

البته دوج در حال آماده شدن برای ارسال نسل فعلی چلنجر و Hemi V8 آن به غروب آفتاب است. خودروساز دیترویت هفت عدد را اعلام کرد تماس اخر مدل‌های آگوست – نسخه ویژه Challengers و Chargers عمدتاً بر اساس تریم Scat Pack تنفس طبیعی با قدرت 485 اسب بخار. با این حال، شماره‌های پنج و شش با Hellcat Hemi 807 اسب‌بخار به قلمرو Redeye Widebody صعود کردند.

HPE1000 در خط تولید هنسی جدید نیست، اما این اولین باری است که شاهد اعمال آن در Jailbreak هستیم. جیلبریک که در اواخر سال 2021 راه اندازی شد، مجموعه ای از ترکیبات رنگی و سفارشی سازی های دیگر را معرفی کرد که در سایر مدل های چلنجر موجود نیست. همچنین هلکت V8 را به 807 اسب بخار رساند که کوچکترین مزیتی را نسبت به یک Hellcat Redeye استاندارد دارد. با 1000 اسب بخار، هنسی بدیهی است که آن را به سطح بعدی رسانده است و در عین حال آرامش خاطر را با 2 سال گارانتی 24000 مایلی روی بسته ارائه می دهد.

در مورد شماره هفت، این هنوز یک راز است. قرار بود در نمایشگاه SEMA 2022 عرضه شود اما به تعویق افتاد. شایعات می‌گویند که این نسخه‌ای خواهد بود که بیش از 900 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند و آن را به قوی‌ترین دوج چلنجر کارخانه‌ای در میان همه آن‌ها تبدیل می‌کند، Demon یا غیره.



منبع

روزهای سوپرشارژ Hellcat V8 به شماره افتاده است، اما این را به هنسی نگویید. در میان رونمایی اخیر دوج از ویژه تماس اخر مدل های این هیولا از مغازه تیونینگ تگزاس می آید. نام آن – نفس عمیق – Hennessey HPE1000 Dodge Challenger SRT Hellcat Widebody Jailbreak است. و تا زمانی که شما آن را بخوانید، یا بیش از 100 مایل در ساعت خواهد بود یا مقادیر زیادی لاستیک را اتمیزه می کند. یا هر دو.