مدل تولیدی Cadillac Celestiq به عنوان پرچمدار EV با قدرت 600 اسب بخار معرفی شد

خریداران می توانند Celestiq را با رینگ های آلومینیومی فورج کاری شده 23 اینچی سفارش دهند. این مدل یک نسخه منحصر به فرد از تایرهای Michelin Pilot Sport EV با الگوی آج، فناوری خود آب بندی و درج فوم دارد که سواری آرام تری را ایجاد می کند.

کنسول خودروی تولیدی کادیلاک سلستیق

Celestiq از مواد پیشرفته استفاده می کند. 115 قطعه پرینت سه بعدی شامل کلیدهای پنجره، دستگیره های دستگیره و تزئینات کنسول وجود دارد. 300 قطعه از یک فرآیند ساخت انعطاف پذیر به دست می آید که ورق های فلزی را به شکل دلخواه خم می کند. همچنین، جلوپنجره و تریم گلگیر جلو از آلومینیوم ریخته گری آسیاب شده است.

کابین

هر سرنشین عقب یک صفحه نمایش 12.6 اینچی مورب دارد و یک صفحه نمایش 8 اینچی مورب برای تنظیم موقعیت صندلی، دما و عملکرد درها وجود دارد.

قرار است سواری در Celestiq یک تجربه آرامش بخش باشد. سیستم تعلیق از یک راه اندازی پنج لینک در جلو و عقب تشکیل شده است. فنرهای هوای تطبیقی ​​و سیستم Magnetic Ride Control 4.0 برجستگی ها را جذب می کند. در یک کادیلاک ابتدا، میله های تثبیت کننده Active Roll Control در هنگام پیچیدن با چرخش بدنه مبارزه می کنند. چرخ های عقب می توانند تا 3.5 درجه بچرخند تا مانور بهتری داشته باشند.

داشبورد خودروی تولیدی کادیلاک سلستیق

در داخل، یک صفحه نمایش 55 اینچی مورب بر داشبورد غالب است. این در واقع دو صفحه نمایش است که یک شیشه را به اشتراک می گذارند. راننده از یک دستگیره فلزی و شیشه ای روی کنسول برای کنترل سیستم استفاده می کند. مسافر می تواند رسانه پخش کند و از اینترنت استفاده کند، بنابراین یک سپر حریم خصوصی وجود دارد که راننده را از دیدن آن باز می دارد. علاوه بر این، یک مانیتور مورب 11 اینچی در یک زاویه در پشته مرکزی بین سرنشینان جلو قرار دارد.

بالای سرنشینان، یک سقف شیشه ای هوشمند با چهار ناحیه قابل کنترل وجود دارد. هر فرد می تواند رنگ را از 20 درصد تا 1 درصد تنظیم کند. این پنل دارای انعکاس مادون قرمز است و دارای پوشش‌هایی با تابش کم است تا از گرم شدن فضای داخلی خورشید جلوگیری کند.

تجربه خرید

10 عکس ها

این سدان بزرگ دارای یک باتری 111 کیلووات ساعتی است که حدود 300 مایل (483 کیلومتر) برد دارد. این سیستم از شارژ سریع 200 کیلوواتی DC پشتیبانی می کند که پس از 10 دقیقه وصل شدن به برق، مسافت 78 مایل (126 کیلومتر) را فراهم می کند.

نسخه تولیدی Celestiq با کاپوت بلند و سقف شیب دار تقریباً شبیه به کانسپت به نظر می رسد. نمای بیرونی دستگیره در ندارد. در عوض، مالک دکمه ای را فشار می دهد تا درها را باز یا بسته کند.

Celestiq بر روی پلتفرم اولتیوم جنرال موتورز سوار می شود. یک جفت موتور الکتریکی در مجموع 600 اسب بخار (447 کیلووات) و 640 پوند فوت (868 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. این شتاب پیش بینی شده تا 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) را در 3.8 ثانیه فراهم می کند.