دیفندر روی چرخهای 10 پره و 18 اینچی با لاستیکهای 33 اینچی BF Goodrich سوار میشود. پشت آنها، کالیپرهای ترمز برمبو زرد فراری هستند.
در زیر کاپوت، LT4 سوپرشارژر 6.2 لیتری V8 جنرال موتورز وجود دارد. ECD قدرت خروجی را مشخص نمی کند، اما نیروگاه دارای 640 اسب بخار (477 کیلووات) به عنوان موتور جعبه است. یک اتوماتیک هشت سرعته خروجی را از طریق محورهای تقویت شده هدایت می کند.
10 عکس ها

علاوه بر ساخت دیفندرهای احتراقی، ECD اخیراً ساخت آنها را با پیشرانههای الکتریکی تسلا آغاز کرده است. Motor1.com فرصتی برای رانندگی پیدا کرد و از مرکز تولید بازدید کرد.
رنگ بیرونی پروژه هاتون سایه آبی فروزن پورشه است. ECD این را با عناصر فلزی در معرض دید روی میله برس سپر جلو، توری مشبک و قفس رول بیرونی جفت می کند. پانل های لووردار رکاب های جانبی را تزئین می کنند. سقف وینیل سفید است.
پیشرانه مشتق شده از تسلا 450 اسب بخار (270 کیلووات) قدرت دارد و دارای بسته باتری 100 کیلووات ساعتی است. این تنظیمات یک Defender را در حدود 4.0 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) می رساند. برد بسته به چرخ ها، استایل بدنه و سفارشی سازی مشتری حدود 200 مایل (322 کیلومتر) است.
ECD Automotive Design در بازیابی لندرورها و بهبود آنها در حین انجام کار تخصص دارد. آخرین ساخته آن یک Defender 110 کانورتیبل تعمیر شده است که این شرکت آن را Project Hutton می نامد. این ساختار دارای نکاتی از فراری و پورشه است. بعلاوه، در مقایسه با هر چیزی که مشتری می تواند از کارخانه بخرد، یک ارتقای قدرت عمده وجود دارد.
چرم نقره ای Caressa Touch کابین را می پوشاند. این یک سایه روشن و سفید است که اگر مالک آن از جاده خارج شود، همه مشخصات کثیفی را نشان می دهد. کمربندهای ایمنی زرد فراری و صفحه های گیج رنگی را ایجاد می کنند. در پشت ردیف دوم صندلیها، فضایی برای چهار سرنشین دیگر در صندلیهای جامپ رو به رو وجود دارد. این بدان معناست که جا برای جابجایی تا هشت نفر وجود دارد.
ECD همچنین برخی از فناوری های مدرن را اضافه می کند. اکنون یک واحد اطلاعات سرگرمی کنوود eXcelon وجود دارد. موسیقی از بلندگوهای Infinity Kappa خارج می شود. به علاوه، یک شارژر بی سیم، چهار پورت USB و دوربین های جلو و عقب وجود دارد.