DMC برداشت متفاوتی از پورشه 911 GT3 نسل 992 دارد. این تیونر آلمانی که بهخاطر کارهایش روی واحدهای مازراتی، رولز رویس و حتی لامبورگینی شهرت دارد، میخواهد استایل RS را در 911 GT3 شما بدون مشکلات بدنهای که خودرو با آن همراه است ارائه دهد – حرفهای آنها، نه ما.
DMC که Velocita نام دارد، دارای یک پکیج کامل هوا برای افزودن طراحی تهاجمی تر به پورشه 911 GT3 است که به زودی فیس لیفت می شود. همه کیت های هوا از فیبر کربن ساخته شده اند، در دو رنگ مات یا براق موجود هستند و از پورشه 911 GT3 RS جدید الهام گرفته شده اند.

18 عکس ها
در حالی که مالکان میتوانند آزادانه پیکربندی کنند که کدام قسمتها ارتقاء فیبر کربن را دریافت میکنند، ارتقاهای پیشفرض در گلگیرهای جلو با قوسهای چرخ و رکابهای جانبی پهن یافت میشوند. جلوپنجره داخلی سپر جلو، دیفیوزر عقب و طراحی کاپوت جلو اصلاح نشده اند اما با قطعات فیبر کربنی سبک وزن جایگزین شده اند که هنوز توسط پورشه به عنوان یک آپشن ارائه نشده است.
با این حال، بال عقب 69 اینچی (1750 میلی متری) را از دست نخواهید داد، که ادعا می شود با استانداردهای FIA مطابقت دارد و دارای گواهی TUV است.
DMC مجموعه ای از چرخ های آهنگری را با پوشش های مختلف ارائه می دهد که صاحبان می توانند از بین آنها انتخاب کنند. ابعاد 9.5 در 20 اینچ در جلو و 12 در 21 اینچ در عقب است.
در همین حال، DMC همچنین سیستم اگزوز Velocita خود را با استفاده از یک سیستم اگزوز ورزشی تیتانیوم ساخته شده توسط Zesad در آلمان ارتقا داده است. ارتقاء پس از فروش توسط سوپاپ کنترل می شود و با یک دکمه فشاری قابل کنترل است.
با اسکن سهبعدی GT3 با دقت 0.2 میلیمتری، DMC مشابه یا بهتر از معادلهای OEM اشتوتگارت را به نمایش میگذارد. DMC قیمتی برای پکیج Velocita ارائه نکرده است، اما با توجه به انبوه قطعات فیبر کربنی، اصلاً انتظار نداشته باشید که ارزان باشد.