Porsche Panamera Turbo S Drag Races Audi S8 در مبارزه با سدان آلمانی


در اینجا نبرد سدان های اسپورت آلمانی وجود دارد، و آنها حتی یک شرکت اصلی مشترک دارند. CarWow آئودی S8 را در برابر پورشه پانامرا توربو اس قرار می دهد.

آئودی S8 در این کلیپ یک ویژگی خاص جذاب است. بدنه به رنگ سبز تیره است که رنگ مایل به زیتونی خودروهای نظامی را تداعی می کند. به نظر می رسد این سدان باید ژنرال ها را حمل کند.

در ایالات متحده، موتور 4.0 لیتری توئین توربو V8 S8 دارای امتیاز 563 اسب بخار (420 کیلووات) و 590 پوند فوت (800 نیوتن متر) گشتاور است. نیرو از طریق یک اتوماتیک هشت سرعته با مبدل گشتاور عبور می کند و به سیستم چهار چرخ متحرک می رسد. همچنین دارای فرمان تمام چرخ و سیستم تعلیق تطبیقی ​​است. این سدان بزرگ با رسیدن به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) در 3.8 ثانیه هنوز نسبتاً سریع است.

پورشه پانامرا توربو اس نیز رنگ جالبی به تن می کند. این یک سایه بنفش بسیار تیره است.

این سدان همچنین دارای یک موتور 8 سیلندر 4.0 لیتری توئین توربو است، اما 620 اسب بخار (462 کیلووات) و 604 پوند فوت (820 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. جعبه دنده هشت سرعته دوکلاچه با سیستم چهار چرخ محرک است. توربو S می تواند در 2.9 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) برسد. مدلی که به تازگی به روز شده است، تغییراتی در تنظیم فرمان و دمپرهای تطبیقی ​​دارد.

با 57 اسب بخار اضافی (43 کیلووات) و 14 پوند فوت (19 نیوتن متر)، جای تعجب نیست که پانامرا توربو S سریعتر در این مسابقات باشد. رفتن از یک رول به چیز جالبی در مورد S8 اشاره می کند. گیربکس آئودی زمانی که راننده روی گاز می‌نشیند کندتر می‌شود. این ممکن است به این دلیل باشد که تنظیم گیربکس راحتی سرنشین را بر شتاب مطلق اولویت دارد.

اطلاعات زیادی در مورد اینکه آئودی قصد دارد A8 را در آینده تکامل دهد، در دسترس نیست. با این حال، طبق گزارش ها، پورشه یک جایگزین پانامرا در دست ساخت دارد. ظاهراً این مدل یک سدان الکتریکی است که از نظر اندازه بالاتر از تایکان قرار می گیرد. زیرساخت پلتفرم سیستم های مقیاس پذیر است که در زیر شاسی بلند هفت سرنشین آینده این برند نیز قرار دارد. تاریخ عرضه پانامرا جدید هنوز یک راز است.



منبع