TikTok کتاب راهنمای فروشندگان خودرو را منتشر می کند تا به آنها کمک کند تا به Gen Z برسند

مانند بسیاری از چیزهای موجود در اینترنت، الگوریتم‌ها دیکته می‌کنند که مردم چه چیزی را در رسانه‌های اجتماعی ببینند و بهترین راه برای دستیابی به آنها محتوای با کیفیت است. این یک معیار ذهنی است، اما TikTok تمام تلاش خود را می کند تا به فروشندگان در مسیریابی پلت فرم کمک کند و بهترین فرصت را برای موفقیت به آنها بدهد.



منبع کلید دسترسی فروشندگان خودرو به مشتریان، محتوایی است که ایجاد می کنند و TikTok فهرستی از بهترین شیوه ها را ارائه می دهد. اولین مورد به کسب‌وکارها یادآوری می‌کند که TikTok یک پلت‌فرم ویدیویی عمودی است، بنابراین بر اساس آن چارچوب‌بندی کنید. همچنین پیشنهاد می کند از صدا، مختصر و آموزنده بودن با متن پوشانده شده استفاده کنید، از جمله دعوت به اقدام، سوار شدن بر آخرین روندها، و سایر نکات مهم اطلاعاتی که هر کسی که زمانی را در بازاریابی آنلاین گذرانده است باید با آنها آشنا باشد. این راهنما به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا ویژگی‌های TikTok را بیاموزند.

جایی که مردم وقت خود را آنلاین می گذرانند همیشه در حال تغییر است. تازه‌ترین نسل کاربران اینترنت به سمت TikTok هجوم می‌آورند در حالی که سایر سایت‌ها دچار تزلزل می‌شوند. هجوم کاربران به پلتفرم رسانه اجتماعی راهنماهایی راه اندازی می کند تا به کسب و کارها کمک کند تا به مشتریان بالقوه دست یابند، از جمله کمک به فروشندگان خودرو.

7 عکس ها

کتاب بازی فروشندگان خودرو به فروشندگان یک دید کلی از پلتفرم، ابزارهای بازاریابی مختلف آن و نحوه استفاده از آنها برای تبدیل کاربران TikTok به مشتریان خریدار خودرو ارائه می دهد. راهنما با صحبت در مورد دسترسی و نفوذ بسیار زیاد این پلتفرم، با کاربرانی که «به ارزش یک فیلم روزانه» را در برنامه صرف می‌کنند، باز می‌شود. با توجه به فروش TikTok، این به فروشندگان خودرو فرصت های زیادی برای دستیابی به مشتریان بالقوه می دهد. پس از ارسال ایمیل به TikTok، می‌توانید کتاب بازی را در اینجا مشاهده کنید.