Tesla Model S Plaid Spooks GT500, Charger Hellcat Drivers At Drag Strip

به طور خلاصه، ما واقعاً دوست داریم برای این مسابقه چند توانایی ذهن خوانی داشته باشیم. هم رانندگان موستانگ و هم چارجر خطاهای فاحشی در مسابقه درگ مرتکب می شوند که ما را به این فکر می اندازد که آیا تسلا سر آنها را خراب کرده است یا خیر. اولین مسابقه با GT500 است، یک مدل نسل قبلی که ما نسبتاً مطمئن هستیم که حداقل از لاستیک‌های مسابقه‌ای سنگین در پشت استفاده می‌کند. راننده پرتاب خوبی دریافت می‌کند و در واقع مدل S را از خط خارج می‌کند، اما وقتی شیفت 1-2 کاملاً خراب می‌شود، همه چیز از بین می‌رود. این یک مسابقه کوتاه هشتم مایل نیز بود، و اگر GT500 تزلزل نکرده بود، پایان بسیار نزدیکی داشت.

مسابقه درگ آسان به نظر می رسد، و در ابتدایی ترین شکل آن، آسان است. در کنار ماشین دیگری صف بکشید، دریچه گاز را کف کنید و بمانید. با جلوگیری از نوعی شکست مکانیکی، این فرآیند شما را به خط پایان خواهد رساند. عوامل دیگری نیز وجود دارند که فرآیند را دشوارتر می‌کنند، اما می‌توانند به شما کمک کنند تا به خط پایان برسید اولین.

Charger Hellcat برای مسابقه دوم ظاهر می شود، که یک ربع مایل عبور کامل است. هیچ کدام از این دو خودرو دچار فرسودگی نمی شوند، که برای تسلا چهار چرخ متحرک مشکلی ایجاد نمی کند. اما لاستیک‌های سرد عقب در Hellcat – حتی لاستیک‌های خیابانی روی سطح آماده شده – تمام کشش صابون خیس روی تردمیل را دارند. چراغ سبز می شود، تسلا بلند می شود، و شارژر، خوب، نمی کند. ما صدای قرقره V8 را می شنویم، سپس به سمت پایین می رود و در نهایت، سدان فوق العاده غلت می زند. تقریباً چهار ثانیه عقب تر از مدل S به پایان رسید، بنابراین بله، درسی آموخته شد.

نمی‌توانیم تعجب نکنیم که آیا این دو راننده در کنار تسلا کمی روانی شده‌اند. با افزایش آدرنالین، اشتباهات در پیست اتفاق می افتد. امکان از دست دادن توان V8 احتراق داخلی را به یک خودروی الکتریکی اضافه کنید (مفهومی که برخی از علاقه مندان به خودرو به سادگی نمی توانند آن را درک کنند) و این مسابقات حتی قبل از شروع از دست رفته بودند.



منبع در مورد این ویدیو، می‌توان فرض کرد که تسلا مدل S Plaid در مقایسه با رقبا برتری اسب بخاری متمایز دارد. این خودرو 1020 اسب بخاری است که با لاستیک های خیابانی می تواند در حدود 2 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت برسد. ما دیده‌ایم که آن را بی‌صدا از ماشین‌های عضلانی گرفته تا سوپراسپرت‌ها شکست می‌دهد، و در حال حاضر ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا موستانگ شلبی GT500 یا دوج چارجر هلکت نیز در این کلیپ نمایش داده می‌شود. این می تواند یک پیچش طرح منظم باشد، اما ما حتی سعی نمی کنیم که نتیجه را جبران کنیم. تسلا برنده است، بسیار. اما این چیزی نیست که این مسابقه را جذاب می کند.