به اندازه کافی درست است، آماروک قدیمی در سرعت 1/8 مایلی سریعتر از رنجر بود، حتی با اضافه شدن مسافر در پیکاپ آلمانی. در اکثر نقاط سریعتر است، به ویژه در سرعت 100 کیلومتر در ساعت (62 مایل در ساعت) و با سرعت عبور از مرز.
VW Amarok Drag Races جدید فورد رنجر در V6 دیزل دوئل
در همین حال، رنجر جدید توربو 3.0 لیتری V6 قدرت کمی کمتر در 247 اسب بخار (184 کیلووات) اما گشتاور بیشتر در 443 پوند فوت (600 نیوتن متر) دارد. این می توانست رقابت تنگاتنگی بین فولکس واگن قدیمی و رنجر جدید باشد، اما فورد از نظر وزن یک نقطه ضعف دارد.
با استفاده از نیروگاه فورد توسط فولکسواگن برای آماروک جدید، انتظار میرود این کامیون کمی کندتر از نسل قبلی خود باشد. با این حال، DNA فورد به این پلاک قابلیتهای آفرود بیشتری نسبت به قبل داده است، بنابراین این موضوع وجود دارد.
آماروک جدیدی وجود دارد که حاصل همکاری فورد و فولکس واگن است. کسانی که منتظر آماروک جدید بودهاند باید بدانند که فولکسواگن از موتور دیزلی Power Stroke فورد و گیربکس 10 سرعته برای کامیون سایز متوسط خود استفاده کرده است. بله، TDI V6 قبلی و مبدل گشتاور 8 سرعته که قدرت بیشتری نسبت به مشعل روغنی بیضی آبی تولید میکنند را حذف کرد. آیا این حرکت خوبی برای VW است؟ که، ما هنوز باید ببینیم.
شایان ذکر است، پیشرانه 3 لیتری V6 توربوشارژ آماروک قدیمی 255 اسب بخار (190 کیلووات) و 428 پوند فوت (580 نیوتن متر) گشتاور تولید می کرد. این یک ویژگی افزایش بیش از حد داشت که به راننده اجازه می داد تا به 268 اسب بخار (200 کیلووات) دسترسی داشته باشد، چیزی که در رنجر وجود ندارد.
77 عکس ها
اما برای نشان دادن تفاوت بین TDI V6 خود فولکسواگن در مقابل دیزل پاور استروک V6 فورد (و متعاقباً VW آماروک جدید)، CarExpert یک مسابقه درگ بین آماروک قدیمی و فورد رنجر V6 جدید را تنظیم کرد.