تسلا مدل S شطرنجی در مقابل یاقوت کبود بادی شفاف: حتی نزدیک هم نیست


خودروهای تولیدی زیادی وجود ندارند که بتوانند با تسلا مدل S Plaid یا Lucid Air Sapphire برای سرعت خط مستقیم برابری کنند، اما چگونه می توان آنها را در کنار هم مقایسه کرد؟ جدیدترین ویدیوی DragTimes این دو سدان سریع را برای یک چهارم مایل تقابل با یکدیگر گرد هم می‌آورد تا مشخص کند که سریع‌ترین سدان تولیدی روی این سیاره کدام است.

این کلیپ دنباله‌ای از کلیپ شتاب Lucid است که در 21 آوریل دیدیم، جایی که بروکس مجری ویدیو توانست در 1.77 ثانیه با لاستیک‌های خیابان میشلین به سرعت 60 مایل در ساعت برسد. بله، این خودرو در پارک موتور اسپورت برادنتون در فلوریدا روی سطح بسیار آماده شده ای قرار داشت، اما این تنها راه برای مهار 1234 اسب بخاری Air Sapphire است.

این ما را به سوپر سدان چهار در بالا می برد. مدل S Plaid 1020 اسب بخار قدرت دارد که در هر زمینه ای عدد بزرگی است، اما کمتر از Sapphire. ما در گذشته شاهد چرخش 9 ثانیه پاس های ربع مایلی آن بوده ایم، اما این برای از بین بردن Sapphire کافی نخواهد بود. برای به دست آوردن یک برد مناسب، بروکس به یک راه اندازی کامل در Plaid نیاز دارد. اگر راننده Lucid نیز شروع را ثابت کند، بازی برای جمعیت تسلا تمام شده است.

ما گمان می کنیم که بروکس به خوبی از این موضوع آگاه بوده است، که توضیح می دهد که چرا او در اولین اجرا چراغ قرمز نشان داد. مدل S ابتدا از خط عبور می کند، اما با راه اندازی خیلی زود، برنده به طور پیش فرض به راننده دیگر می رسد. از قضا، در دور دوم، راننده لوسید با چراغ قرمز از اسلحه می پرد و به مدل S یک پیروزی فنی می دهد. در نهایت، هر دو راننده برای مسابقه سوم و آخر، پرتاب های تمیزی دارند. و حتی نزدیک هم نیست

لوسید به طور پیوسته از پلید تا پایان مسیر دور می‌شود و در 8.96 ثانیه از خط پایان عبور می‌کند و با سرعت 153 مایل در ساعت می‌رود. تسلا با سرعت 9.28 ثانیه و 149 مایل در ساعت نزدیک است، اما این مساوی است با فاصله چند خودرو.

آیا خودروی تولیدی وجود دارد که بتواند از Sapphire پیشی بگیرد؟ شاید زمان آن رسیده است که یک مسابقه Lucid در مقابل Rimac Nevera انجام دهیم.



منبع