نجات این فورد F-250 کثیف و کم مایل 1977 پس از 35 سال را تماشا کنید


قبل از SUV فورد اکسپلورر، وانت پیکاپ سری F فورد اکسپلورر وجود داشت. اکسپلورر یک بسته ظاهری بود که در آن روز در سراسر سری F ارائه می شد، از F-100 تا F-350. این پیکاپ خاص، یک کابین تک‌کابین سفارشی F-250 مدل 1977 با نمای بیرونی قرمز رنگ زیبا با نوارهای سفید است. با این همه کثیفی که وجود دارد، آن را نمی شناسید.

اینجاست که خدمه WD Detailing وارد می‌شوند. پس از 35 سال پارک کردن در انبار، مالک بالاخره کمی به آن توجه می‌کند. اما قبل از اینکه هر یک از اینها اتفاق بیفتد، باید از زندانی از بشکه‌ها، پالت‌ها و تجهیزاتی که خروجی را مسدود می‌کند آزاد شود. بدتر از آن، لاستیک ها صاف هستند و کف خاک انبار با گل و لای لخته است. کامیون قدیمی در نهایت به سمت نور می رود، جایی که ما تصویر واضح تری از چالش پیش رو داریم. کثیفی به معنای واقعی کلمه روی نمای بیرونی جمع شده است و نگاهی کوتاه به داخل آن مقدار نفرت انگیزی از مدفوع موش را نشان می دهد.

در حین استخراج ما همچنین متوجه شدیم که کامیون فقط 17000 مایل در ساعت مسافت دارد. به شرطی که هیچ زخم مرگباری برای این فورد وجود نداشته باشد، پس از تمیز کردن همه چیز می تواند ارزش یک پنی را داشته باشد. ما یک فرورفتگی بزرگ در درب سمت راننده می‌بینیم که بر اساس گزارش‌ها توسط یک گاو در طول مدت حضورش در انبار ایجاد شده است، و مقدار زیادی سوراخ در رنگ سمت سرنشین وجود دارد. با این حال، زنگ زدگی قابل توجهی وجود ندارد، بنابراین پیش بینی اولیه برای F-250 خوب است.

و با از بین رفتن لایه‌های خام، بهتر می‌شود. نوارهای سفید بسته اکسپلورر به خوبی با روکش قرمز تضاد دارد و با وجود اینکه لانه ماوس جعبه دستکش را اشغال کرده است، فضای داخلی نیز به خوبی تمیز می شود. در مورد مسافت پیموده شده کم در کیلومترشمار، یک نگاه سریع به پایین صندلی نیمکت نشان می دهد که سایش بسیار کمی دارد. همه نشانه ها نشان می دهد که مسافت پیموده شده مجاز است.

تیم جزئیات تلاشی برای راه اندازی پیکاپ نمی کند. این یک V-8 400 اینچ مکعبی در زیر کاپوت دارد که احتمالاً قبل از چرخاندن نیاز به تعمیر و نگهداری عمیق دارد. اما یک پولیش ماشینی درخشش لذیذی به رنگ می‌دهد و برای سرگرمی‌های خارج از جاده آماده به نظر می‌رسد.

فورد F-250 دیتیل 1977

تایم از دهه 1970 و 1980 با کامیون های آمریکایی بسیار مهربان بوده است. یک جستجوی سریع اینترنتی انواع پیکاپ های F-250 اواخر دهه 1970 را نشان می دهد که از 20000 تا 60000 دلار به فروش می رسند. یک کامیون تک کابین مشابه بدون بسته اکسپلورر در اواخر سال گذشته در Bring a Trailer به قیمت 38000 دلار فروخته شد و دو برابر مسافت پیموده شده داشت. چه این یکی به مسیرهای پیاده‌روی یا حراجی برود، خیلی خوب است که همه چیز را تمیز کنید.



منبع