فراری Purosangue حتی با کیت Widebody و 820 اسب بخار بهتر است


فراری با Purosangue کار غیرقابل تصوری را انجام داد (اما اجتناب ناپذیر) با راه اندازی یک SUV. اگرچه این اولین اسب پرنسینگ نیست که درهای عقب دارد، فراری تندرو تقریباً به اندازه 456 ونیز GT نادر نخواهد بود. برخلاف لامبورگینی که Urus آن بر نمودارهای فروش تسلط دارد، Purosangue بیشترین تحویل را به خود اختصاص نخواهد داد. این امر با محدود کردن تولید تنها به 20 درصد ظرفیت سالانه کارخانه محقق خواهد شد.

اگر جزو اولین کاربرانی هستید که از طراحی SUV خسته شده‌اید، Pogea Racing می‌تواند به آن تغییری اساسی بدهد. این مدل بحث‌برانگیز که از قبل به جاده‌ها کوبیده شده است، به یک ابزار شگفت‌انگیز تبدیل می‌شود که مطمئناً بیش از چند ابرو را در بین پاک‌دوستان ایجاد می‌کند. این خودرو با چرخ‌های 23 اینچی جلو و 24 اینچی در عقب در دسترس است که در گلگیرهای برآمده با پسوندهای ضخیم قرار گرفته‌اند.

Pogea Racing اولین متخصص بازار پس از فروش نیست که برنامه سفارشی‌سازی Purosangue را پیش‌نمایش می‌کند، زیرا Carlex Design چند ماه پیش از پروژه دو رنگ خود رونمایی کرد. آخرین ساخت وحشی نسبت به SUV هاچتر است و از فیبر کربن برای افزودنی های بدنه استفاده زیادی می کند. در عقب، نوک‌های چهارگانه نصب‌شده در مرکز، حال و هوای کوروت Z06 را ارسال می‌کنند و توسط یک دیفیوزر تهاجمی‌تر در طرفین قرار می‌گیرند.

این همه نمایش بدون هیچ حرکت اضافی نیست. Pogea Racing می گوید که در حال کار بر روی موتور دوازده سیلندر تنفس طبیعی با چندین ارتقاء قدرت در آینده است و نسخه ای با 820 اسب بخار قدرت را در صدر قرار می دهد. گشتاور ذکر نشده است، اما می توان حدس زد که بیشتر از 528 پوند فوتی است که توسط فراری نقل شده است. ما فکر می‌کنیم زمان زیادی است که تیونرها به توربوشارژرها ببندند تا V12 را به بیش از 1000 اسب بخار برسانند.

اگر با Pogea Racing آشنا نیستید، فروشگاه تیونینگ آلمانی در اصلاح مدل های آلفارومئو و آبارث تخصص دارد، اما در فراری های گاه به گاه نیز کار می کند. از آنجایی که یک ربع قرن است که در این تجارت فعالیت داشته است، این برند یک برند بخارساز نیست. در حالی که این کیت عریض فقط به صورت دیجیتالی وجود دارد، در حال حاضر، اگر بخواهید پول نقد کنید، می تواند به واقعیت تبدیل شود.



منبع