فورد اکسپلورر هیبریدی را کشت تا بتواند به فروش رهگیر هیبریدی به پلیس ادامه دهد


در دنیایی که خودروسازان به طور فزاینده‌ای خط تولید خود را برای مقابله با مقررات سخت‌گیرانه‌تر آلایندگی و مصرف سوخت برقی می‌کنند، فورد رویکردی مخالف را اتخاذ می‌کند، البته به دلیلی منحصربه‌فرد. این شرکت تصمیم گرفته است که فروش اکسپلورر و لینکلن آویاتور 2024 را با پیشرانه هیبریدی به مشتریان عادی متوقف کند و به جای آن بر تحویل پلیس رهگیری هیبریدی Utility تمرکز کند.

برای پاسخگویی به تقاضای قوی برای فورد پلیس رهگیر یوتیلیتی هیبریدی و دیگر خودروهای هیبریدی فورد، اکسپلورر مدل 2024 تنها با موتور 2.3 لیتری چهار سیلندر EcoBoost بهینه عرضه می شود که تا 24 موتور تخمینی EPA ارائه می کند. مایک لوین، سخنگوی فورد گفت: مصرف سوخت ترکیبی mpg و موتور 3.0 لیتری EcoBoost V6. گزارش ماشین سبز.

فورد پلیس رهگیر Utility به طور استاندارد با یک موتور 3.3 لیتری V6 هیبریدی عرضه می شود که در مجموع 318 اسب بخار قدرت و 322 پوند فوت گشتاور تولید می کند. پیشرانه به افسران این امکان را می‌دهد تا در حالی که موتور احتراقی خاموش است، تجهیزات سواری را از باتری لیتیوم یونی خارج کنند. فورد از این ویژگی استفاده می‌کند که می‌تواند به طور بالقوه در پول نیروهای پلیس با بهبود مصرف سوخت و کاهش زمان بیکاری نیروگاه صرفه‌جویی کند.

فورد همچنین پلیس رهگیر Utility را با یک موتور 3.0 لیتری EcoBoost V6 با توربوشارژ دوقلو با قدرت 400 اسب بخار یا یک موتور 3.3 لیتری V6 تنفس طبیعی با 285 اسب بخار ارائه می دهد.

با از بین رفتن آپشن هیبریدی، خریداران دو انتخاب پیشرانه برای اکسپلورر 2024 دارند. EcoBoost چهار سیلندر 2.3 لیتری توربوشارژر 300 اسب بخار و 310 پوند فوت قدرت دارد. یک موتور 3.0 لیتری V6 توئین توربو قدرت 400 اسب بخار و 415 پوند فوت قدرت دارد. در همین حال، مشتریان Aviator 2024 اکنون فقط با توربو دوقلو V6 استفاده می کنند.

آبی بیضی فروش اکسپلورر و هوانورد را با پیشرانه شکست نمی دهد. تحویل شاسی بلندهای برند فورد در سه ماهه سوم سال 2023 نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11.6 درصد کاهش داشته است. لینکلن در سه ماهه سوم 42 درصد سقوط کرد. این شرکت تحویل پلیس رهگیر Utility را منتشر نمی کند.



منبع