قیمت پراید ۱۳۱ کارکرده 87-1400 امروز | alfaromeoblog

نسخه های ابتدایی پراید که تا سال ۱۳۸۴ با لوگو کیا تولید می‌شدند و بعد از آن به لوگو سایپا تغییر یافتند، دو مدل صبا و نسیم بودند و با فاصله زمانی تقریبا یکسانی وارد بازار شدند. در طی گذشت سال های تولد پراید در ایران، این خودرو داخلی تولید ۴ مدل اصلی با بیش از ۵ نسخه فرعی را تجربه کرده و امروزه شاهد تردد بسیاری از این مدل ها در سطح شهر هستیم. پراید ۱۵۱ پلاس مدل ۹۹ و ۱۴۰۰ به ترتیب حوالی ۲۵۶ و ۲۶۵ میلیون تومان خریدوفروش می شود. قیمت روز پراید صفر ۱۱۱ SE مدل ۹۹ حوالی ۳۰۰ میلیون تومان اعلام شده است که گران ترین مدل است.

  • قیمت پراید 131 باتوجه به معاملات واقعی روزانه انجام شده در بازار مشخص می‌شود.
  • در صورت وجود ماشین صفر مورد نظر شما در بازار و امکان تامین خودرو مورد تقاضا ، بلی.
  • معیار ما قیمت روز بازار آزاد بوده و قیمت کارخانه ملاک محاسبه اقساط نیست.
  • این هاچ بک در نمای جلویی و کابین خودرو دقیقا مشابه صبا است اما در بخش صندوق و چراغ های عقبی متفاوت است.
  • تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید.

این خودرو هم همانند ۱۱۱ امکان تنظیم ارتفاع فرمان، آنتن برقی، و سیستم صوتی چهار بانده است. تولید این خودرو از سال ۱۳۹۲ به کل متوقف شد و اخرین مدل آن در این سال تولید و عرضه شد. تاریخ تولید این پراید هاچ بک به سال ۱۳۸۸ برمی‌گردد که بعد از بازده زمانی یکساله از آن رونمایی شد. همچنین، وجود پروژکتور در برخی از مدل های ۱۱۱، و چراغ مه شکن از دیگر مواردی است که دستخوش تغییر شده بود. این پراید نخستین مدل تولید شده در سال ۱۳۸۴ است که در کلاس بدنه سدان قرار می‌گیرد.

مقایسه قیمت ربع سکه در بورس و بازار آزاد

تریم بکار رفته در کابین خودرو مشکی-طوسی است و محفظه داشبورد خودرو از فضای مناسبی برخوردار است. پراید در سال ۱۳۷۲ پا به ایران گذاشت و تا سال ۱۳۹۹ توسط کمپانی سایپا وارد خط تولید انبوه شد. این آمار نشان می‌دهد که ایران بیش از ۲۰ سال به تولید این خودرو در نسخه های مختلف پرداخته است. پراید برای اولین بار توسط آمریکا شمالی و کره جنوبی به بازار خودرو جهانی معرفی شد و تولید انبوه آن نیز از این دو کشور شروع شد. طراحی اصلی آن توسط کمپانی مزدا ژاپن به سفارش شرکت فورد که بعدها در نام خودرو اضافه گردید انجام گرفت. ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.

کتاب راهنمای کامل خودرو آریو S300

پراید ۱۴۱ اولین فیس لیفتی است که سایپا از پراید صبا عرضه کرده و همین طور اولین خودرو لیفت بک تولیدی ایران است. همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد. با نصب اپلیکیشن مجله خبری خودرو آلفا رومئو همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید. پراید ۱۱۱ SE با دو میلیون تومان کاهش قیمت، امروز در بازار با قیمت ۱۱۸ میلیون تومان فروخته می‌شود. پراید ۱۳۲ SE و پراید ۱۵۱ SE هم دو میلیون تومان و پراید ۱۳۱ SE یک میلیون تومان نسبت به روز یکشنبه ارزان‌تر شدند.

به دنبال این محبوبیت و مقرون‌به‌صرفه بودن پراید، خودروساز ایرانی با گذشت چند سال از تولید و مونتاژ مدل‌های سدان و هاچ‌بک، تغییراتی از جمله اجرای پروژه ارتقای استانداد و ایمنی خانواده ایکس را آغاز کرد. تولید پرایدهای مجهز به ایربگ و کمبرند ایمنی صندلی‌های عقب از دیگر اقدامات سایپا بود. نسل اول فورد فستیوا بدترین وضعیت ایمنی را در میان خودروهای سایز کوچک در آمریکا داشت.از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این خودرو از بدو ورود به ایران قیمت مناسب آن بود. حذف پیکان در سال 1384 به دلیل مسائل مربوط به آلایندگی و مصرف سوخت بالا هم به محبوبیت پراید افزود. به این ترتیب، بازیگر نقش اول صنعت خودروی ایران، میدان رقابت را برای پراید خالی کرد و بخش بزرگی از بازار خودرو در اختیار پراید قرار گرفت. دفترچه راهنمای کامل خودرو پراید شامل بخش‌های مختلفی از جمله معرفی خودرو و تجهیزات، رانندگی با خودرو، نکات رانندگی و فوریت‌های فنی است.

http://3dprintingindustry.ir