هیوندای توسان 2025 دارای داشبورد بازطراحی شده ای است که دکمه ها را باز می گرداند


در سال‌های اخیر، روش کار هیوندای این بوده است که قبل از معرفی تدریجی این خودرو در بازارهای بین‌المللی، از یک محصول جدید در داخل کره جنوبی رونمایی کند. خب، این مورد در مورد فیس لیفت توسان صدق نمی کند، زیرا شعبه این خودروساز در بریتانیا بود که تصاویری از کراس اوور کامپکت اصلاح شده را به اشتراک گذاشت. در حالی که ممکن است در نمای بیرونی بیشتر شبیه به نظر برسد، جلوپنجره جلو بازطراحی شده است و صفحات لغزنده جدیدی وجود دارد تا توسان عریض‌تر به نظر برسد.

ما عادت کرده ایم تغییرات اساسی را در آپدیت میان چرخه هیوندای، کیا و جنسیس ببینیم و این توسان نیز تفاوتی ندارد. فضای داخلی به نظر می رسد که متعلق به یک مدل نسل بعدی است زیرا داشبورد کاملاً مجدداً پیکربندی شده است. اکنون با گروه بندی دو صفحه نمایش 12.3 اینچی در یک محفظه با Ioniq 5 هماهنگ شده است. همانند کراس اوور برقی، لوگوی هیوندای روی فرمان با چهار نقطه جایگزین شده است که کد مورس برای حرف H است.

تابلو برق مورد استفاده برای تنظیم تنظیمات آب و هوا نیز اصلاح شده است و جای تعجب است که کنترل های معمولی بیشتری نسبت به قبل وجود دارد. به غیر از دکمه های قدیمی، متوجه یک جفت دستگیره چرخشی با صفحه نمایش داخلی برای AC، به علاوه دو دستگیره نقره ای دیگر برای تنظیم صدا و تنظیمات دیگر می شویم. دریچه‌های هوای مرکزی باریک‌تر از قبل هستند و با ادغام با دریچه‌های بیرونی، توهم یک دریچه مداوم داشبورد را ایجاد می‌کنند.

هرچه بیشتر به داشبورد نگاه کنیم، تغییرات بیشتری را می توانیم تشخیص دهیم. به عنوان مثال، به نظر می رسد انتخابگر دنده به ستون فرمان منتقل شده است. این به هیوندای اجازه داد تا با یکپارچه‌سازی یک پد شارژ بی‌سیم بزرگ، دو جا لیوانی بزرگ و یک ردیف دکمه در جلوی آن‌ها، در مورد کنسول مرکزی تجدید نظر کند. با توجه به دوخت زیبا روی کارت‌های در و داشبورد، همراه با چرم سوراخ‌دار روی صندلی‌ها، باید به دنبال یک نسخه رده بالا باشیم.

این تمام چیزی است که هیوندای حاضر است در حال حاضر فاش کند. با توجه به اینکه توسان قبلاً وارد سال مدل 2024 در ایالات متحده شده است، بعید است که این به روز رسانی تا 2025MY ارائه شود. در همین حال، تصاویر اضافی در هفته های آینده منتشر خواهد شد و به ما گفته می شود که طرح های چرخ جدیدی برای انتخاب وجود دارد.



منبع