2025 Ram 1500 Facelift Drops Camo, Spied Inside and Out In Big Horn Trim


بر کسی پوشیده نیست که Ram در حال کار بر روی یک پیکاپ جدید است. در خارج، تغییرات در جلو و عقب در حال رخ دادن است. اکنون، به لطف مجموعه‌ای از عکس‌های جاسوسی از کلرادو که چندین نمونه اولیه را در حال استراحت در یک پارکینگ می‌گیرند، نگاهی اجمالی به داخل داریم.

بر اساس طراحی چرخ، ما معتقدیم این کامیون‌های Ram 1500 در تریم بیگ هورن هستند. این مقدار کمی کمتر از رؤیت Rebel قبلی ما است، بدون در نظر گرفتن عکس‌های جاسوسی که ما از یک تریم جدید به نام تنگستن گرفتیم. سطح استتار در قسمت جلویی همچنان یکسان است، با ترکیبی از پوشش های سنگین و پوشش چرخشی که جزئیات را پنهان می کند. با این حال، ما می توانیم طرح کلی یک سپر بازطراحی شده را در پشت وینیل مشکی ببینیم. جلوپنجره پایینی در سپر می تواند کمی در داخل یک بریدگی متناسب رشد کند. بالاتر، می‌توانیم چراغ‌های جلوی بازطراحی‌شده‌ای را ببینیم که می‌توانند کمی کوچک‌تر باشند.

در پشت، ما با یک شگفتی پذیرایی می‌شویم. پوشش‌های سنگین‌تر از بین رفته‌اند، و مگر اینکه چراغ‌های عقب جای‌گیر باشند، قبل از اینکه Ram بخواهد شما آن را ببینید، به دنبال طراحی جدیدی هستیم. شکل کلی یکسان به نظر می رسد، اما اکنون لنزها دارای یک نور معکوس در وسط هستند. پوشش استتار روی درب عقب و سپر عقب به‌روزرسانی‌های جزئی در خطوط بدنه را نشان می‌دهد، اما هیچ چیز شدیدی به چشم نمی‌خورد. یک نوک اگزوز نازک که به خوبی پشت سپر کشیده شده است قطعاً مشخصات تولیدی ندارد.

حالا برای فضای داخلی. Ram در حال حاضر دارای یک گلخانه زیبا با عملکردهای عملی فراوان است و به نظر می رسد که اصلاً تغییر زیادی نخواهد کرد. یک نگاه اجمالی سریع همه چیز را آشکار می کند و شبیه کامیون فعلی است، با یک استثنا. یک پوشش روی ردیف دستگیره ها و دکمه ها در زیر صفحه نمایش مرکزی وجود دارد. این می تواند یک طرح بازطراحی شده، کنترل هایی برای ویژگی های جدید را پنهان کند، یا می تواند به سادگی یک جیب موقت برای نگهداری یک کیسه تراشه باشد. در هر صورت به اتفاقی در آن حوزه کلی اشاره می کند.

شاید این می تواند به آنچه در زیر کاپوت اتفاق می افتد مربوط باشد. انتظار می رود رم به روز شده دارای موتور شش توربوشارژ خطی Hurricane باشد که در حال حاضر با جیپ استفاده می شود. این باید جایگزین Hemi V8 شود که مدت ها قبل از اینکه از دوج جدا شود و به برند خودش تبدیل شود، جزء اصلی رم بوده است. این موتور ممکن است فاقد دو سیلندر و موسیقی متن V8 باشد، اما به طور قابل توجهی قدرتمندتر و در عین حال کارآمدتر خواهد بود.

Ram در حال حاضر 2024 مدل را در وب سایت خود فهرست کرده است، اما مدت زیادی طول می کشد تا تمام پوشش ها حذف شوند. به این ترتیب، ما مطمئن هستیم که این به روز رسانی برای مدل سال 2025 ارائه می شود و احتمالاً تا پایان سال رونمایی کامل خواهد شد.



منبع