برآوردهای NHTSA اولین کاهش مرگ و میر ناشی از ترافیک ایالات متحده را از سال 2020 نشان می دهد

توجه به این نکته مهم است که داده های NHTSA در کنار داده های اداره بزرگراه فدرال USDOT قرار می گیرند. این نشان دهنده افزایش 2.8 درصدی مایل های طی شده خودرو در نیمه اول سال 2022 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است. این داده ها همچنین نشان می دهد که نرخ مرگ و میر در نیمه اول سال 2022 به 1.27 مرگ و میر در هر 100 میلیون VMT کاهش یافته است – کاهشی از 1.30 مرگ و میر در هر 100 میلیون VMT در نیمه اول سال 2021.

NHTSA همچنین خاطرنشان کرد که استراتژی ملی ایمنی راه ها در ژانویه سال جاری معرفی شد که رویکردی جامع را برای کاهش چشمگیر صدمات جدی و مرگ و میر در بزرگراه ها، جاده ها و خیابان ها ترسیم می کند. قانون زیرساخت دو حزبی پرزیدنت بایدن همچنین بودجه بیشتری را برای ایمنی برای دستیابی به هدف بلندمدت یعنی رسیدن به صفر تلفات جاده ای فراهم می کند.



منبع

بر اساس برآوردهای اولیه تلفات رانندگی در نیمه اول سال 2022، حدود 20175 نفر در تصادفات رانندگی با وسایل نقلیه جان خود را از دست دادند. این نشان دهنده افزایش 0.5 درصدی در مقایسه با 20070 مرگ و میر است که آژانس برای مدت مشابه در سال 2021 تخمین زده است.

اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ها (NHTSA) داده های ترافیکی ضروری را برای نیمه اول سال 2022 منتشر کرده است. مجموعه داده ها شامل تخمین های اولیه تلفات ترافیکی است که روند جالبی را به خصوص در ماه های آخر نیمه امسال نشان می دهد.

پیت بوتیگیگ، وزیر حمل و نقل ایالات متحده، گفت: “به نظر می رسد مرگ و میر ناشی از ترافیک برای اولین بار از سال 2020 در حال کاهش است، اما هنوز در سطوح بالایی قرار دارد که نیاز به اقدام فوری و پایدار دارد. این مرگ و میرها قابل پیشگیری هستند، نه اجتناب ناپذیر، و ما باید بر اساس آن عمل کنیم.” . “ایمنی ماموریت هدایت کننده ما در وزارت حمل و نقل است و ما تلاش خود را برای کاهش تعداد غم انگیز مرگ و میر در جاده های کشورمان مضاعف خواهیم کرد.”

با این حال، NHTSA اشاره می کند که سه ماهه دوم سال 2022، از آوریل تا ژوئن، منعکس کننده کاهش تلفات ترافیکی است. این اولین بار است که پس از هفت فصل متوالی افزایش سال به سال تلفات که در سه ماهه سوم سال 2020 آغاز شد، این اتفاق افتاد.