مرسدس AMG GLE 53 2023 Spied کوچکترین فیس لیفت را پنهان کرده است

عکس جاسوسی مرسدس-AMG GLE 53 کوپه 2023 نمای جلو

نسل فعلی مرسدس GLE کلاس چند سالی است که به بازار عرضه شده است. قدیمی نیست، اما زمان آن فرا رسیده است که در اواسط چرخه رفرش کنید و در این مثال، تازه سازی بسیار کوچک است. در اینجا دو خودروی آزمایشی GLE در ظاهر AMG به تصویر کشیده شده است. به طور خاص، اینها AMG GLE 53 در تریم استاندارد SUV و GLE 53 کوپه هستند.

21 عکس ها

به طور مشابه، ما چیزی در مورد تغییرات داخلی برای این تازه سازی اواسط چرخه نشنیده ایم. برخی از عکس‌های جدید به اندازه‌ای واضح هستند که نگاهی اجمالی به داشبورد داشته باشند، و ما همان دریچه‌های آب و هوایی را در انتهای آن با نمایشگر شیشه‌ای بزرگ برای راننده می‌بینیم. ما همچنین شاهد چند تاس مبهم هستیم که از آینه عقب GLE 53 کوپه آویزان شده است. اگر اتفاق مهمی در داخل رخ می‌داد، ما گمان می‌کنیم که همه چیز چندان معمولی نباشد.

این اولین باری نیست که خودروهای آزمایشی GLE را می بینیم، اما نمونه های اولیه تریلرهای یدک کش چیز جدیدی هستند. این به به‌روزرسانی‌های احتمالی پیشرانه اشاره می‌کند، اگرچه در شایعات درباره تغییرات زیر کاپوت چیزی نشنیده‌ایم. AMG GLE 53 فعلی دارای یک موتور 3.0 لیتری شش سیلندر خطی با توربوشارژر دوقلو با کمک هیبریدی ملایم است که 429 اسب بخار قدرت تولید می کند. مرسدس-AMG C63 S جدید به تازگی از پیشرانه هیبریدی خود با قدرت ترکیبی عظیم 671 اسب بخار رونمایی کرده است، اما 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژر آن به تنهایی 476 اسب بخار قدرت دارد. این می تواند یک ارتقاء موتور بالقوه برای GLE 53 باشد، به ویژه با سخت تر شدن مقررات آلایندگی.



منبع

همه شواهد نشان می دهد که کلاس GLE جدید برای مدل سال 2023 معرفی می شود. این بدان معناست که ممکن است پیش از پایان سال رونمایی شود، اما اگر هوس محتوای بیشتری از مرسدس-AMG دارید، می‌توانید همین حالا پادکست Rambling About Cars را بررسی کنید.

هر دو از رنگ قرمز یکسان استفاده می کنند و هر دو دارای پوشش استتاری یکسانی در قسمت جلویی هستند. این جایی است که بخش عمده ای از به روز رسانی ها انجام می شود، اما تغییرات در واقع بسیار جزئی خواهند بود. در واقع، طراحی کلی شبیه به مدل فعلی به نظر می رسد، با ساختاری مشابه برای نمای پایینی و جلوپنجره. دریچه های گوشه اندکی تغییر خواهند کرد و احتمالاً برای جدا کردن آنها از بقیه قسمت های فاسیا، تزئینات اضافی به دست خواهند آورد. چراغ‌های جلوی جدید نیز در راهند که اندازه آنها اندکی کاهش می‌یابد. پوشش استتار بیشتری در عقب وجود دارد، اما تغییرات به چراغ‌های عقب جدید منتقل می‌شوند.