G80 EV Magma داغترین کانسپت Genesis تاکنون است


برند فرعی عملکرد جنسیس Magma با خودرویی جدید بازگشته است. اما بر خلاف مفاهیم قبلی، این یکی نارنجی نیست. G80 EV Magma Concept دارای رنگی به نام آبی Acme است. به گفته جنسیس، این انتخاب نه به خاطر پیشرانه الکتریکی آن، بلکه به این دلیل که رنگ آبی داغ ترین قسمت شعله است.

آیا این بدان معناست که G80 EV Magma Concept سریع‌ترین خودروی این برند تاکنون است؟ فعلا راهی برای گفتن نیست جنسیس با معرفی در Auto China در پکن، در مورد ارتقاء سیستم تعلیق، ترمزهای بزرگتر و تغییرات زیبایی شناختی صحبت می کند تا به این مفهوم موضع بدتری بدهد. اما این شرکت تا کنون در مورد مشخصات پیشرانه مادر باقی مانده است.

G80 الکتریکی شده با مشخصات تولید دارای آرایش دو موتوره است که 365 اسب بخار قدرت تولید می کند. در حالی که مشخص نیست که Magma Concept از نسخه ای از این پیشرانه استفاده می کند یا چیزی کاملاً متفاوت، ما مطمئن هستیم که قدرت بیشتری وجود دارد.

جنسیس به‌جای استفاده از خروجی، روی گلگیرهای گسترده‌تر مفهومی، نمای عقب جدید با دیفیوزر یکپارچه و یک اسپویلر دم اردک کوچک روی درب صندوق تمرکز کرده است. همچنین یک فاسی جدید در جلو با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر و تزئینات سیاه‌شده وجود دارد. کانسپت G80 EV Magma بر روی “سیستم تعلیق پیشرفته” سوار می شود که خودرو را پایین می آورد، اما تغییرات خاصی مشخص نشده است. ترمزهای بزرگ‌تر پشت چرخ‌های سفارشی 21 اینچی نصب شده‌اند که با ترمزهای GV60 Magma Concept یکسان به نظر می‌رسند، البته با نکات برجسته آبی. ارتقاء داخلی شامل آلکانترا و چرم لحافی با تزئینات فیبر کربن است.

این اولین G80 متمرکز بر عملکرد نیست که ما دیده ایم. در اوایل سال جاری، جنسیس یک مدل محدود را برای بازار خاورمیانه به نام Magma Special معرفی کرد. این خودرو الکتریکی نیست و شایعات حاکی از آن است که می تواند نسخه 500 اسب بخاری از سدان 3.5 لیتری توئین توربو V-6 داشته باشد. همچنین این اولین ماگما الکتریکی نیست که دیده‌ایم – این افتخار نصیب GV60 فوق‌الذکر می‌شود که در پایان ماه مارس در نمایشگاه خودروی نیویورک به نمایش درآمد.

آخرین اولین نمایش خانواده Magma را گسترش می دهد، اگرچه در حال حاضر مشخص نیست که آیا این کانسپت تولید خواهد شد یا خیر.



منبع