آلفارومئو جولیا 2024، Stelvio QV Carbon Editions با ارتقاهای بصری معرفی شدند


آلفارومئو جولیا و استلویو 2024 در تریم‌های پرطرفدار Quadrifoglio به عنوان بخشی از سری جدید نسخه محدود، پیشرفت‌های بصری دریافت می‌کنند. مدل‌های Carbon Edition بر اساس خانواده Quadrifoglio که اخیراً به‌روزرسانی شده‌اند، ساخته شده‌اند و ویژگی‌های بیرونی و داخلی را منحصر به این خط جدید می‌سازند.

با شروع از بیرون، هر دو خودرو دارای جلوپنجره های فیبر کربنی V متمایز و درپوش آینه ها، کالیپرهای ترمز طلایی و نشان مشکی هستند. اضافه شدن چرخ‌های 19 اینچی برای جولیا و چرخ‌های 21 اینچی برای استلویو، در طراحی پنج سوراخ تیره، حالتی تهاجمی و براق را به آن اضافه می‌کند. رکاب‌های جانبی فیبر کربنی، نمای‌های جلو و عقب منحصربه‌فرد، کاپوت با استخراج‌کننده‌های حرارتی، و سقف فیبر کربنی در معرض اختیاری برای مدل‌های جولیا، تغییرات ظاهری بیرونی را تکمیل می‌کند.

وارد Giulia و Stelvio Quadrifoglio Carbon Editions شوید و با کابین راننده محور آشنا روبرو خواهید شد. با این حال، این نسخه‌های محدود دارای صندلی‌های اسپرت انحصاری قرمز رنگ هستند که با صندلی‌های مشکی سنتی در مدل‌های Quadrifoglio فاصله دارد. درست مانند نمای بیرونی، لهجه‌های فیبر کربنی بخش‌هایی از داشبورد، درها و کنسول میانی را برای فضای کلی اسپورت‌تر تزئین می‌کنند.

زیر کاپوت، یک موتور موجود است. هر مدل QV منحصراً با موتور 2.9 لیتری توئین توربوشارژ و خنک‌کننده V6 آلفارومئو عرضه می‌شود که 505 اسب بخار قدرت و 443 پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. به صورت استاندارد، این نیروگاه قدرتمند با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و سیستم Q4 AWD این شرکت در Stelvio جفت می شود. آلفا می گوید حداکثر سرعت برای Stelvio 176 مایل در ساعت و برای Giulia 191 مایل در ساعت است.

نسخه‌های کربنی دارای سیستم تعلیق تطبیقی ​​آلفارومئو به عنوان بخشی از تجهیزات استاندارد هستند. شاسی غنی از فناوری به طور مداوم شرایط جاده را ارزیابی می کند و سوپاپ های ضربه را برای ویژگی های هندلینگ بهینه تنظیم می کند. رانندگان می توانند حالت تعلیق مورد نظر خود را از طریق سوئیچ DNA آلفارومئو روی کنسول مرکزی انتخاب کنند.

لری دومینیک، سرپرست این پروژه، گفت: “ما هیجان زده هستیم که با نسخه جدید آلفارومئو کربن آلفارومئو، که سبک اسپرت-ایتالیایی ما را با ظاهری منحصر به فرد و سرگردان در بالای تجربه رانندگی بی رقیب بهبود می بخشد، سفارشی سازی بیشتری را به مشتریان خود در آمریکای شمالی ارائه دهیم.” از آلفارومئو برای آمریکای شمالی، نظر داد. “این نسخه محدود شور آلفارومئو را با طراحی زیبا همراه با عملکرد بی‌نظیر مدل‌های افسانه‌ای Quadrifoglio افزایش می‌دهد.”

آلفارومئو دو مدل نسخه ویژه را به طور انحصاری در آمریکای شمالی به فروش خواهد رساند که تنها 130 دستگاه از آن در دسترس خواهد بود. Alfisti می‌تواند انتظار داشته باشد که این مدل‌ها در ماه‌های آینده به نمایشگاه‌های این برند برسند، با شروع قیمت 84,875 دلار MSRP برای Giulia و 92,275 دلار MSRP برای Stelvio قبل از هزینه اجباری مقصد 1,595 دلار.

آلفارومئو نه تنها به دلیل عملکرد چشمگیر خود، بلکه به دلیل چشم انداز مالی امیدوارکننده اش، خبرساز شده است. مدیرعامل ژان فیلیپ ایمپاراتو اخیراً اخبار امیدوارکننده‌ای را در مورد وضعیت مالی این برند به اشتراک گذاشته است و فاش می‌کند که آلفارومئو در حال حاضر بیشتر از هر خودرویی که هزینه می‌کند، درآمد ایجاد می‌کند و تصویر مثبتی از سلامت مالی شرکت ترسیم می‌کند. برای تقویت بیشتر این رشد، آلفارومئو خط تولید خود را در سال 2024 با عرضه یک کراس اوور کوچک در زیر Tonale گسترش می دهد.



منبع