تست تازه سازی BMW M4 CS در نوربرگ رینگ را ببینید و گوش دهید


بی ام و M4 در اصطلاح این برند آلمانی دارای یک تجدید تازه یا چرخه حیات ایمپالس است. این یکی از انواع CS است. این ویدیوی جاسوسی یکی را در نوربرگ رینگ و در جاده‌های نزدیک پیست معروف می‌گیرد.

این کلیپ با نشان دادن ورود M4 CS به مدار شروع می شود که فرصتی عالی برای شنیدن شتاب آن فراهم می کند. نت موتور کمی خشن است اما مقداری بیس نیز دارد. راننده ماشین را به شدت در اطراف پیست هل می دهد و صدای جیغ لاستیک ها را می شنوید.

سپس ویدئو به خیابان های عمومی منتقل می شود و این نگاه بهتری به M4 CS می دهد. یک طراحی پیچیده جلویی وجود دارد. این شامل یک تقسیم کننده جلو برجسته است. فاسیا دارای ورودی های عمودی در لبه های بیرونی و یک جفت دهانه بزرگ در هر طرف است. این مدل همچنان دارای توری‌های کلیوی عظیم با میله‌های عرضی است که بخش‌های ذوزنقه‌ای در قسمت‌های بالا و پایین ایجاد می‌کند. به نظر می رسد چراغ های جلو به همان شکل هستند، اما با گرافیک به روز شده در داخل آنها.

پشت یک اسپویلر کوچک روی درب صندوق عقب می پوشد. چراغ های عقب در زیر پوشش قرار گرفته اند که نشان می دهد ممکن است گرافیک جدیدی داشته باشند. گازهای خروجی از چهار لوله خارج می شوند.

یک گزارش اخیر نشان می دهد که CS بین M4 معمولی و CSL داغ تر قرار می گیرد. مدیر عامل BMW M، فرانسیسکو ون میل، گفت که این مدل در اواسط سال 2024 عرضه می شود.

ظاهراً CS از یک توربوشارژر دوقلو 3.0 لیتری شش سیلندر خطی استفاده می‌کند که 543 اسب بخار قدرت و 479 پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. موتور به یک اتوماتیک هشت سرعته متصل می شود.

وزن M3 CS 75 پوند کمتر از مدل استاندارد با استفاده از پلاستیک های تقویت شده با فیبر کربن برای قطعاتی مانند کاپوت، سقف، اسپلیتر، دیفیوزر، درپوش آینه و غیره است. احتمالاً نوع M4 نیز رژیم غذایی مشابهی خواهد داشت.

بقیه سری 4 نیز تازه سازی مشابهی در راه است. به دنبال آنها باشید تا در سال 2024 وارد شوند.

تور ما از سری 4 موجود را بررسی کنید:



منبع