این یک حومه شوروی 1 میلیون دلاری است


شرکت آیکون جاناتان وارد در ایجاد restomodها با توجه فوق‌العاده به جزئیات تخصص دارد و سری Reformer یک‌باره او این دقت را حتی به سطوح بالاتری می‌برد. آخرین مدل شورولت سابربن 1970 است که 1000 اسب بخار قدرت دارد و قیمتی در حدود 1 میلیون دلار دارد.

Suburban 70 درست در اواسط نسل هفتم از سال 1967 تا 1972 عرضه شد. اینها در آن زمان دکل های خشن با شاسی بدنه روی قاب و انتخاب دو یا چهار چرخ متحرک بودند. خریدار آخرین Reformer می‌خواست مسیری کاملاً متفاوت را طی کند. او به جای اینکه بتواند خارج از جاده باشد، می خواست آن را کم، سریع و قادر به چسبیدن به جاده کند. این جانور همه این کارها را انجام می دهد.

اگر از علاقه مندان به این دوره از حومه شهرها هستید، بلافاصله متوجه می شوید که این دکل چیز خاصی است زیرا چهار در است. در سال 1970، Chevy این SUV را تنها با طرح سه در ارائه کرد – دو در برای مسافران و یکی برای راننده. آیکون چالش تبدیل وسیله نقلیه را بر عهده گرفت. به گفته وارد، ادغام سخت‌افزار در ستون B به دلیل تلورانس‌های سخت، چالش بزرگی بود.

این SUV برای چیزی بیش از اضافه کردن یک در منحصر به فرد است. 50 ساعت طول کشید تا توری از آلومینیوم ساخته شود و وارد طرحی با الهام از معمار Mies van der Rohe ارائه کرد. این SUV همچنین قطعات بازطراحی شده‌ای برای دستگیره‌های در، داشبورد، فرمان و تقریباً هر قطعه تزئینی دریافت کرد. چرخ ها قطعات سفارشی از HRE هستند.

خریدار قدرت می خواست و آیکون آن را به او داد. موتورهای مسابقه ای نلسون یک موتور V8 427 اینچی مکعبی مبتنی بر LS با توربو دوقلو ساختند. 1000 اسب بخار قدرت و 900 پوند فوت گشتاور تولید می کند. قدرت از طریق گیربکس چهار سرعته اتوماتیک به یک دانا 60 در قسمت عقب منتقل می شود. این Reformer به جای نیاز به اسکوپ های مختلف برای کمک به مدیریت خنک کننده، از انواع پوشش ها و پوشش ها برای مقابله با گرما استفاده می کند. این به SUV اجازه می دهد تا در جاده کمی پنهان تر به نظر برسد. اگرچه، ما انتظار داریم که بسیاری از مردم همچنان خیره شوند زیرا این حومه‌های قدیمی دیگر دیدنی نیستند.

برای هندلینگ، آیکون یک سیستم تعلیق مستقل چهار چرخ نصب می کند و حتی کمی فرمان چرخ عقب نیز وجود دارد. ترمزهای Hydroboosted Brembo با کالیپرهای شش پیستونی در جلو و عقب به این جانور کمک می کند تا متوقف شود.

1970 شورلت حومه آیکون Reformer
1970 شورلت حومه آیکون Reformer

فضای داخلی نیز به همان اندازه مورد توجه قرار می گیرد. صندلی ها از فوم Tempur-Pedic مانند با چرم ایتالیایی در بالا استفاده می کنند. مالک یک صدا دوست است و SUV را به یک فروشگاه جداگانه می فرستد تا همه بلندگوها نصب شوند. واحد سر وجود ندارد در عوض، کنترل‌های صوتی و دکمه‌های روی آینه دید عقب همه چیز را به کار می‌گیرند.

تصور اینکه خریدار از این ساخت لذت نبرد سخت است. توجه به جزئیات، تن‌ها قدرت و هندلینگ بهتر از هر حومه 1970 موجود در کارخانه است.



منبع