Toyota Crown SUV تایید شده برای ایالات متحده، در 14 نوامبر در نمایشگاه خودرو لس آنجلس رونمایی می شود


نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس 2023 نزدیک است و می‌توانیم تأیید کنیم که تویوتا با چیز جدیدی در آنجا حضور خواهد داشت. به طور خاص، شما یک نسخه SUV از کراون را در 14 نوامبر خواهید دید. یک تصویر تیزر جدید در بالای این پست، قسمت بالایی دریچه عقب را نشان می دهد و ما می توانیم تأیید کنیم که بله، این یک تویوتا کراون است. چیزهای انقلابی، این

در واقع، ما پیش زمینه بیشتری برای به اشتراک گذاشتن در این مدل آینده داریم. یک تیزر قبلی از تویوتا در 24 اکتبر منتشر شد که بخش پایینی پشت شاسی بلند را نشان می داد که نشان HEV AWD را بر تن دارد. این بدیهی است که به پیشرانه هیبریدی اشاره دارد که باید همان چیزی باشد که در سدان کراون در ایالات متحده عرضه می شود. برای تازه کردن حافظه، این موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر یا 2.4 لیتری توربو است که هر دو با دو موتور الکتریکی ادغام شده اند. نسخه توربو 340 اسب بخار قدرت تولید می کند، در حالی که 2.5 با رفتار ملایم 38 مایل برد فقط الکتریکی ارائه می دهد.

Toyota Crown Estate
Toyota Crown Estate
Toyota Crown Estate

و مبادا فراموش کنیم، در حالی که تنها یک Toyota Crown در حال حاضر در ایالات متحده فروخته می شود، تویوتا ناوگانی از Crown را در ژاپن ارائه می دهد. شاسی‌بلندی که در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس به نمایش در می‌آید باید Crown Estate باشد، هرچند اجازه ندهید این نام شما را گول بزند. همانطور که عکس های بالا نشان می دهند، این یک استیشن واگن نیست، بلکه یک SUV با خطوط تیز و سقف تخت است. در واقع، شباهت هایی به یک استیشن واگن سنتی دارد، البته با فاصله کمی از زمین. در هر صورت تویوتا آن را یک SUV می نامد و ما هم همینطور.

البته، همه این‌ها فرض می‌کنند که وسیله نقلیه‌ای که به لس‌آنجلس می‌آید، در واقع همان Crown Estate است که اوایل امسال برای ژاپن معرفی شد. تصویر تیزر چراغ ها و یک دریچه عقب مشابه با طلایی استیت را نشان می دهد، البته بدون برف پاک کن شیشه عقب. جالب اینجاست که Crown Sport اخیرا فاش کرده است میکند برف پاک کن داشته باشید، اما طراحی درب آسانسور کاملاً متفاوت است.

آیا تویوتا برای شاسی بلند کراون که در ایالات متحده فروخته می شود، سورپرایزی در انتظار خواهد بود؟ در 16 نوامبر برای اولین نمایش رسمی به ما بپیوندید و به تمام سوالات خود پاسخ دهید.



منبع