ب‌ام‌و سری 1 تازه‌سازی شده می‌تواند با 315 اسب‌بخار دریچه داغ‌تر باشد


BMW در حال توسعه سری 1 به روز شده است. عکس‌های جاسوسی جدید نمونه داغ‌تر M135i را با استتار کمتری که صورت آن را پوشانده است، در حال آزمایش کردن است.

بی‌ام‌و نسل فعلی بی‌ام‌و سری ۱ را در سال ۲۰۱۹ عرضه کرد و آن را به پلت‌فرم دیفرانسیل جلو تغییر داد. مدل اصلاح‌شده همچنان به چرخش چرخ‌های جلو در ظاهر استاندارد خود ادامه می‌دهد، اما مشخص نیست که آیا این شرکت تغییر قابل توجهی در خط انتقال نیرو خواهد داد یا خیر.

داغتر M135i در حال حاضر دارای یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ است. این خودرو 302 اسب بخار قدرت و 332 پوند فوت گشتاور را به هر چهار چرخ منتقل می کند، و شایعاتی وجود دارد که قدرت این خودرو ممکن است به 315 اسب بخار برسد تا با ظاهر جدید مطابقت داشته باشد.

اسپورت‌تر سری 1، که BMW ممکن است نام آن را M140i تغییر دهد، دارای ورودی بزرگ ذوزنقه‌ای است که سپر جلو را در زیر جلوپنجره کلیوی اشغال می‌کند. این خودرو چراغ های جلوی تولیدی خود را نصب کرده است، اما تشخیص جزئیات در عقب سخت تر بود. چراغ‌های عقب پوشیده باقی می‌مانند و احتمالاً طراحی اصلاح‌شده‌ای را پنهان می‌کنند، اما ب‌ام‌و نتوانست چهار لوله اگزوز را که از پشت بیرون زده بود پنهان کند.

عکس‌های جاسوسی قبلی کابین خودرو را دیدند اما نتوانستند چیز زیادی را ثبت کنند. بی ام و داشبورد، فرمان، کارت درب سمت راننده، کنسول میانی و بخشی از صندلی ها را با پارچه مشکی پوشانده بود و جزئیات جدید را از دید پنهان می کرد. با این حال، تصاویر نشان می دهد که این خودرو دارای یک سوئیچ کوچک برای انتخابگر دنده و دو درگاه شارژ در نزدیکی نگهدارنده فنجان خواهد بود.

عکس‌ها همچنین حاکی از آن بود که ب‌ام‌و داشبورد و پانل ابزار را دوباره طراحی خواهد کرد. قاب نمایشگر مرکزی در مدل فعلی بلندتر از صفحه نمایش به نظر می رسید، با پیچ خوردگی در کناره که یادآور تنظیمات دوگانه صفحه نمایش این خودروساز است. صفحه نمایش ها احتمالاً بالای دریچه های باز پیکربندی شده و سوئیچ های فیزیکی قرار دارند.

ما هنوز نمی دانیم چه زمانی ب ام و از سری 1 بازطراحی شده رونمایی خواهد کرد. ممکن است قبل از پایان سال اتفاق بیفتد، اما 31 دسامبر به سرعت نزدیک می شود، و تنها هفته های زیادی تا رسیدن به سال 2024 باقی مانده است. اگر این افشاگری در اوایل سال آینده اتفاق بیفتد، تعجب نخواهیم کرد.



منبع