کن بلاک یکی از آخرین ویدیوهای Gymkhana را فیلمبرداری کرد و به زودی منتشر می شود


درست زمانی که فکر می‌کردید لاستیک‌ها ایمن هستند، Ken Block دوباره ظاهر می‌شود تا لاستیک بیشتری را اتمیزه کند. تریلر برای الکتروخانا دو به تازگی رها شده است، با بلاک و آئودی S1 هونیترون در حال حرکت، چرخش، و ویرانی عمومی Gymkhana در سراسر مکزیکوسیتی. اما البته این نمایشگاه با بقیه تفاوت های زیادی دارد. این آخرین بازی بلوک قبل از درگذشت غم انگیز او در ژانویه 2023 است.

در این مرحله چیز زیادی برای گفتن در مورد ماجراجویی جدید Gymkhana وجود ندارد. طبق کانال یوتیوب Hoonigan، این فیلم در اواخر سال 2022 فیلمبرداری شد و آخرین ویدیویی بود که بلاک با شرکتی که ایجاد کرد انجام داد. این دومین حرکت آئودی الکتریکی است که به طور خاص برای اکشن Gymkhana با موتور دوگانه ساخته شده است که 671 اسب بخار قدرت و 472 پوند فوت گشتاور تولید می کند.

این بسیار کمتر از آن چیزی است که Hoonicorn Mustang Block در بخش بهتری از یک دهه رانندگی کرده است، اما ترکیب آئودی از گشتاور فوری و عدم وجود گیربکس برابر با سرعت چرخ های کتاب مقدس است. در طول اولین الکتروخانا او در فیلمی در لاس وگاس، سرعت 118 مایل در ساعت را در بازخوانی دیجیتال در حالی که یک دونات ثابت را می چرخاند دید. در ادامه‌ی پشت صحنه فیلم وگاس، بلاک اظهار داشت که S1 Hoonitron پیشرفته‌ترین خودروی دریفتی است که او تا کنون رانندگی کرده است.

تریلر برای الکتروخانا دو با فرود بلوک به Hoonitron در Plaza de Toros مکزیک باز می شود. پس از یک مونتاژ کوتاه از سفرهای قبلی Gymkhana، تریلر فلش هایی از مکزیکو سیتی با بلوک در حال انجام کار خود را به ما می دهد. منظور ما از رانندگی زیاد به پهلو، چند پرش، چند تماس نزدیک و دود لاستیک است. مطمئناً تلخ است، اما خوب است که 43 را یک بار دیگر در عمل ببینید.

تریلر Ken Block Electrikhana Two
تریلر Ken Block Electrikhana Two

بلوک در 2 ژانویه 2023 بر اثر جراحات وارده در تصادف سوار بر برف درگذشت. با این حال، میراث او زنده است. همسرش لوسی در فصل 2023 انجمن رالی آمریکا (ARA) با یک فورد فیستا AWD کمپین کرد و الکس جلسومینو، همکار سابق کن، روی صندلی کمک راننده به او پیوست.

دختر لیا همچنین یک فصل کامل ARA (با همسر جلسومینو، ریانون به عنوان راننده‌اش)، برنده مسابقات قهرمانی Open 2WD و تبدیل شدن به جوان‌ترین قهرمان ARA در 16 سالگی شد. این مراسم در ادای احترام به پدرش پشت فرمان پورشه Hoonipigasus.



منبع