تصاویر جدید، طراحی شیائومی ردمی K50 پرو را لو داد

اندازه این صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچ می باشد که برابر با ۱۷۰ سانتیمتر مربع است حاشیه های کناری هم به مقدار زیادی نسبت به نسخه های قبلی کمتر شده است به طوری که نسبت صفحه نمایش به بدنه ۸۶٫۲ درصد می باشد وضوحی که در این صفحه نمایش گوشی ردمی k50 گیمینگ استفاده شده است ۲۴۰۰ پیکسل در ۱۰۸۰ پیکسل می باشد که با تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل در هر اینچ ساخته شده است همانگونه که در قسمتهای بالا به آن اشاره کردیم برای محافظت از این صفحه نمایش از فناوری گوریلا گلس ویکتوس استفاده شده است. بخش جلویی ردمی K50 اولترا از صفحهنمایش ۶٫۶۷ اینچ AMOLED استفاده میکند. صفحه نمایش گوشی ردمی کی پرو ۵۰، OLED به اندازه ۶٫۷ اینچ با ویژگی هایی چون نمایش ۱۵ میلیون رنگ، تراکم پیکسلی ۳۸۷ و محافظت با گوریلاگلس ۵ در کنار نرخ زیاد تازه سازی ۱۲۰ هرتزی ساخته میشود.

با این حال، Redmi ویژگی هایی مانند شارژ بی سیم را در K50 Gaming Edition فهرست می کند. این گوشی از دو نانو سیم کارت پشتیبانی می کند و از همه مهم تر از محرک های بازی بازشوی مغناطیسی فیزیکی هم استفاده کرد است. در بالای آن اسلات دو سیم کارت قرار دارد. با دکمه های شانه واقعی و صدای استریو واقعی، ردمی کی پنجاه گیمینگ دو مورد از موارد مهم برای گیمینگ را در دل خود جای داده است.

دو دکمه شانه در سمت راست بیرونی قرار دارند و طبق الگوی Black Shark 4 کار می کنند. در داخل ردمی K50 اولترا از یک محفظهی بخار با مساحت ۳٬۷۲۵ میلیمترمربع استفاده شده است که پس از حتی دو ساعت اجرای مداوم بازی، تراشه را خنک نگه میدارد. لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید. اما این مدل هم گرانترین نسخه سری ردمی کا 50 نیست و ردمی K50 گیمینگ ادیشن که به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز است با قیمت پایه 550 دلار راهی بازار خواهد شد. گندم فروشگاه اینترنتی نیست و تنها قیمت محصولات از فروشندگان اینترنتی را مقایسه می کند. از طرفی قرار نیست همه افراد دیدگاه یکسان با شما داشته باشند.9.

دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی یادشده هر ۹ پیکسل مجاور را با هم ترکیب میکند تا ابرپیکسلهایی به ابعاد ۱٫۹۲ میکرون ایجاد شود. این تنظیمات با یک سنسور زاویهای 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی برای xiaomi تکمیل شده است. زومیت یک سایت تخصصی در حوزهی فناوری است، خواهشمند است از بحثهای سیاسی در بخش دیدگاهها پرهیز کنید.5. در زومیت شما قادر به تغییر تصویر پروفایل خود هستید، هر گونه تصاویر زننده، مستهجن، بیربط و توهین آمیز حذف خواهد شد.7.

همچنین به نظر میرسد میزان ظرفیت باتری گوشی ردمی کی ۵۰ پرو پلاس ۵۰۰۰mAh باشد. ردمی کی ۵۰ گیمینگ نیز با دوربین ۶۴MP و ظرفیت باتری ۵۰۰۰mAh خود به بازار میآید، تا نشان دهد که شیائومی همه موارد را برای لذت بخشی هر چه بیشتر بازی در نظر دارد. از ویژگی های بارز گوشی ردمی k50 gaming می توان به صفحه نمایش خوب و شارژ سریع 120 واتی آن اشاره کنیم که بسیار قدرتمند می باشد و می تواند هر گیمری را به سمت خود بکشد. اگر ردمی کی ۵۰ پرو پلاس نیز از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ ساخته شود، شیائومی بیشترین استفاده از این را در گوشی های جدید خود خواهد داشت. چیپستی که در داخل این گوشی به کار رفته است از نوع Qualcomm SM8450 Snapdragon 8 Gen 1 می باشد این چیپست 4 نانو است که از نسل پنجم یا همان 5g پشتیبانی می کند، گوشی ردمی k50 پرو برای پردازش داده های گرافیکی خود از Adreno 730 استفاده میکند.

ردمی کا ۵۰

نرخ تازه سازی 120 هرتز قطعا برای بازی مناسب است و نرخ نمونه برداری هنگام تایپ 480 هرتزی نیز چشمگیر است. کاربران سایت باید هنگام ارسال دیدگاه از کلمات مناسب استفاده کنند. از آن جا که انواع گوشی شیائومی مدل های مختلفی را در برمیگیرند، سری گوشی های ردمی کی ۵۰ نیز از این قاعده مستثنی نیستند. زمانی که گوشی های سری شیائومی ردمی کی ۴۰ (Xiaomi Redmi K40) به بازار آمدند، مشخص شد که آن ها نسخه هندی گوشی های شیائومی می ۱۱ ایکس (Xiaomi Mi 11X) و شیائومی پوکو اف ۳ (Xiaomi POCO F3) هستند. کمپانی شیائومی این گوشی را به گونه ای طراحی کرده است که دست شما را خسته نمی کند و در عین حال خیلی خوش دست است بدنه گوشی ردمی k50 پرو از جنس پلاستیک است این پلاستیک مقاومت زیادی در برابر ضربات دارد و در عین حال خیلی زیبا می باشد، از همین پلاستیک در بخش پنل پشتی نیز استفاده شده است که زیبایی گوشی را دو چندان می کند، جلوی گوشی Xiaomi Redmi k50 پرو از شیشه ساخته شده است کمپانی شیائومی از این شیشه در اکثر گوشی های خود نیز استفاده کرده است.

دوربین های Xiaomi Redmi k50 gamingدوربین بعدی در گوشی ردمی k50 gaming از سنسور ۲ مگاپیکسلی استفاده میکند که از نوع ماکرو می باشد که برای عکسبرداری از فاصله های نزدیک مورد استفاده قرار می گیرد در کنار این سه دوربین از یک فلش ال ای دی دوگانه یا همان چراغ قوه استفاده شده است از عکس برداری پانوراما و HDR هم از دیگر ویژگی های این دوربین ها می باشد کیفیت فیلمبرداری گوشی ردمی k50 گیمینگ هم 4k و 1080 پیکسل و 720 پیکسل می باشد که با سرعت های مختلفی انجام می شود. در کنار این دوربین های یک چراغ قوه یا همان فلش LED قرار دارد که خیلی کار بردی می باشد.دوربین سلفی این گوشی ردمی k50 پرو از سنسور 20 مگاپیکسلی استفاده میکند که در داخل این دوربین لنزی به wide استفاده شده است، کیفیت فیلم برداری این دوربین سلفی 1080 پیکسل و 720 پیکسل می باشد که با سرعت فیلم برداری 30، 120 فریم در هر ثانیه است.

ردمی کی ۵۰ گیمینگ

برای بقیه موارد باید منتظر تست دقیق باشیم. وب سایت phoneaqua تراشه گوشی های شیائومی ردمی کی ۵۰ را اسنپدراگون معرفی کرده که ممکن است در گوشی شیائومی ردمی کی ۵۰ پرو، قدرت آن 870 و با گرافیک آدرنو ۶۱۸ همراه باشد که باید تا به دست آمدن اطلاعاتی جدید از این گوشی منتظر بود. هم پشتیبانی می کند.صفحه نمایش های OLED در بازار قیمت نسبتاً بالایی دارد و به نسبت قیمت از کیفیت بالایی هم برخوردار است و میتواند تصاویر را با کیفیت بسیار بالایی به نمایش بگذارد. HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی میکند. گوشی جدید ردمی از 5G و Wi-Fi 6E پشتیبانی میکند و دارای تراشهی NFC است. پس از پایان تعطیلات سال نوی چینی، شرکتهای این کشور دوباره فعالیت خود کی ۵۰ گیمینگ را آغاز کردهاند. این نمایشگر در هر اینچ از خود ۴۴۶ پیکسل جای میدهد.

دوربین سلفی در پنل جلویی ردمی K50 اولترا حسگر ۲۰ مگاپیکسلی IMX596 دارد. فیلمبرداری HDR هم از دیگر ویژگیهای این سه دوربین می باشد در قسمت جلویی گوشی شیائومی ردمی k50 gaming در بالای آن از یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی استفاده شده است که میتواند عکسبرداری HDR و فیلمبرداری با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل و ۷۲۰ پیکسل با سرعت های مختلف و فیلمبرداری HDR را هم انجام دهد.در کل از دوربین های بسیار خوبی در این گوشی k50 گیمینگ استفاده شده است. نظرات کارشناسان بیان کننده آن است که بر صفحه نمایش منحنی گوشی های سری ردمی کی ۵۰ شیائومی، دوربین سلفی در مرکز قرار میگیرد. رنگ گوشی Xiaomi Redmi k50 pro در سه رنگ زیبا از جمله سیاه و سفید و شفق قطبی به بازار های جهانی عرضه شده است.گوشی ردمی کی 50 پرو از باتری قدرتمندی استفاده کرده است، که می تواند یکی از گزینه های خوب این گوشی باشد.