راهنمای جامع جعبه فیوز و سیم کشی پراید کیان باتری، خرید اینترنتی باتری ماشین | alfaromeoblog

مشکلی که بیان نمودید می تواند چند دلیل مختلف داشته باشد و برای اطمینان از این موضوع می بایست حتما به یک متخصص برق خودرو مراجعه نمائید تا پس از بررسی مشکل آن را مرتفع نماید. مشکلاتی که بیان نمودید احتمالا ریشه در خرابی فیوزهای خودروی شما دارد و نیاز هست که سیم کشی خودرو و جعبه فیوزهای آن (داخل خودرو و داخل کاپوت) را بررسی کرده تا بتوانید مشکل آن را مرتفع نمائید. البته در هر صورت توصیه می شود به یک متخصص برق خودرو مراجعه نمائید تا خودروی شما را بررسی و مشکل آن را مرتفع نماید.

  • تولید پرایدهای مجهز به ایربگ و کمبرند ایمنی صندلی‌های عقب از دیگر اقدامات سایپا بود.
  • خودروی صفر از بازار آزاد تهیه شده و با تسهیلات ویژه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
  • در خودرو نیز بسته به مدل و سازنده آن، سیستم‌های الکتریکی زیادی وجود دارد و باید در مقابل‎‌ جریان‌های بیشتر از مقادیر نام‌برده محافظت شوند که این حفاظت نیز برعهده فیوز است.
  • پراید، خودرویی که به دلیل غیراستاندارد بودن در ژاپن، آمریکا و کره جنوبی برای مدت محدودی تولید شده، بیش از ۲0 سال است که در ایران تولید می‌شود.
  • به دنبال این محبوبیت و مقرون‌به‌صرفه بودن پراید، خودروساز ایرانی با گذشت چند سال از تولید و مونتاژ مدل‌های سدان و هاچ‌بک، تغییراتی از جمله اجرای پروژه ارتقای استانداد و ایمنی خانواده ایکس را آغاز کرد.

در ماه های اخیر خودروی پراید که جز ارزانترین خودروهای داخلی است، شاهد افزایش قیمت بی سابقه بود، در جدول زیر قیمت روز انواع پراید را در بازار مشاهده می‌کنید. یکی از خدمات پرطرفدار سپند خودرو، امکان خرید پراید 131 اقساطی با کمترین پیش پرداخت است. با استفاده از خدمات سپند خودرو شما می توانید بخشی از قیمت پراید 131 را به صورت نقدی، خودرو خود را به صورت فوری تحویل بگیرید و اقساط آن را به صورت ماهانه پرداخت نمایید.

پراید ۱۴۱، کم‌فروش‌ترین پراید تاریخ

پراید برای اولین بار در سال ۱۳۷۲ در ایران در دو نوع پراید سدان با نام صبا و پراید هاچ بک با نام نسیم در بازار تولید و عرضه شد. با انصراف شرکت کیا موتورز در سال ۲۰۰۱ از تولید پراید، لیسانس این محصول در اختیار شرکت سایپا قرار گرفت. پراید ۱۱۱ از نظر مشخصات فنی هم دچار اندکی تغییرات شده است؛ به عنوان مثال، بهبود جعبه فرمان، تغییر آلایندگی خودرو از ۴ به ۵ یورو، و شتاب صفر تا صد ۱۳٫۵ ثانیه ای از تغییرات این بخش از خودرو است. این مدل پراید دارای ۶۸ اسب بخار قدرت و ۱۰۳ نیوتن متر گشتاور است که باتوجه به جدید بودن نسخه چندان رضایت بخش نیست. همچنین ابعاد پراید ۱۱۱ مانند پراید صبا بوده با این تفاوت که طول ان به ۳۶۰۰ میلیمتر میرسد که این اندازه از مزایای پراید ۱۱۱ حساب می شود. تفاوت هایی که این خودرو با نسخه قبلی خود دارد رنگ زه و سپر، شکل چراغ های جلویی و عقبی، تغییر شکل کاپوت و خطوط آن، و تغییر ابعاد جلو پنجره می‌باشد.

پراید 131 SE، مدل ۱۳۹۷ خیلی سالم

پراید ۱۴۱ از سال ۸۲ روی خط تولید سایپا قرار گرفت اما به دلیل نواقص و ضعف‌هایی که داشت فقط تا سال ۹۴ عرضه می‌شد. کیفیت ساخت پایین اولین لیفت بک صنعت خودرو ایران باعث شد تا مشتریان رغبت چندانی به خرید آن پیدا نکنند. اما پراید ۱۴۱ مثل دیگر مدل‌های خانواده سایپا پراید، هزینه نگهداری پایینی دارد و قطعات یدکی‌اش در بازار موجود است.

فروش پراید مدل 87 دوگانه کارخانه

فیوزهای با کیفیت پایین شاید ارزان باشند ولی در دراز مدت چه به لحاظ فنی و چه به لحاظ اقتصادی قابل توجیه نیستند. تورم ماهانه قیمت مسکن در تهران دی‌ماه امسال بعد از ۳۱ ماه دوباره دو رقمی شد. طراحی بیش از حد ساده پراید یکی از نقاط ضعفی است که در نگاه اول به چشم می‌آید و خریدار را کاملا دلسرد می‌کند. مشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط مجله خبری خودرو آلفا رومئو خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند. با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود. بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید.

http://3dprintingindustry.ir