پس از کجا میرود تاهو RST Performance Edition؟ برای کسانی که کمی کمتر دیوانه هستند (یا نمی توانند به دم نرم شوروی V8 نه بگویند)، این خودرو باید یک حمل کننده خانوادگی اسپرت و شایسته با هشت صندلی باشد. تعلیق پلیسی Performance نیز ممکن است مقداری ذخیره داشته باشد. اما اینکه آیا این خودرو به اندازه کافی تهاجمی برای پیوستن به شاسیبلندهای فول سایز فوقالذکر در بالای مجموعه عملکردی است، باید دید.
Performance Edition در مورد هندلینگ از یک تاهو دیگر الهام گرفته است. با قرض گرفتن میله های تثبیت کننده، فنرها و دمپرها از خودروی تعقیب پلیس، Performance Edition در جلو 0.4 اینچ پایین تر و در عقب 0.8 اینچ پایین تر حرکت می کند. آن آویزهای سفتتر و مرکز ثقل کمی پایینتر ممکن است به حمل و نقل کمک کند، اگرچه تاهو هنوز هم احتمالاً اتوکراس را بهخوبی تراش نمیدهد. حداقل ترمزهای برمبو در جلو و عقب وجود دارند که به لطف کالیپرهای قرمز رنگ، قدرت توقف بهتر، احساس بهبود یافته و ظاهر تهاجمی تر را ارائه می دهند.
نسخه پرفورمنس 8525 دلار بیشتر از قیمت تاهو RST مدل 2023 با موتور 6.2 لیتری است که با دو چرخ متحرک از 67415 دلار شروع می شود – سه عدد بزرگ دیگر را برای 4×4 اضافه کنید. این برای شما یک شاسیبلند 75940 دلاری با محرک عقب یا اگر میخواهید چهار چرخ متحرک میخواهید، 78940 دلار قیمت داشته باشید. در مقابل، Durango SRT Hellcat کوچکتر، اما سریعتر، احتمالاً با بازگشت از حدود 84000 دلار شروع می شود. دوج همچنین دارای ظرفیت بکسل بالاتری است – 8700 پوند در مقابل 7600.
هیچ کس واقعاً انتظار ندارد که یک SUV سه ردیفه سطح عملکرد خودروهای اسپرت را ارائه دهد، اما این مانع از تلاش خودروسازان نمی شود. شاهد دوج دورانگو SRT Hellcat با قدرت 710 اسب بخار (529 کیلووات) و همچنین کادیلاک اسکالید V و 682 اسب بخار (509 کیلووات) V8 آن باشید. اکنون، نوبت شورلت است که وارد بازی SUV عملکردی شود – البته با قدرت قابل توجهی کمتر.
4 عکس ها