شورولت تاهو 2023 نسخه پرفورمنس RST قدرت و آرامش می یابد

پس از کجا می‌رود تاهو RST Performance Edition؟ برای کسانی که کمی کمتر دیوانه هستند (یا نمی توانند به دم نرم شوروی V8 نه بگویند)، این خودرو باید یک حمل کننده خانوادگی اسپرت و شایسته با هشت صندلی باشد. تعلیق پلیسی Performance نیز ممکن است مقداری ذخیره داشته باشد. اما اینکه آیا این خودرو به اندازه کافی تهاجمی برای پیوستن به شاسی‌بلندهای فول سایز فوق‌الذکر در بالای مجموعه عملکردی است، باید دید.



منبع شورلت تاهو RST Performance Edition 2023 قسمت جلویی

این شورولت تاهو RST Performance Edition 2023 است. اگرچه فاقد صدای سوپرشارژر دورانگوی جهنمی و Caddy V است، اما همچنان 433 اسب بخار قدرت و 467 پوند فوت (323 کیلووات و 633 نیوتن متر) از موتور 6.2 لیتری V8 تنفس طبیعی خود دارد. فرز Performance Edition که از موتور موجود در تاهو RST معمولی ارتقا یافته است، یک ورودی و اگزوز با عملکرد بالاتر برای آزاد کردن 13 اسب اضافی از کورل و همچنین 7 پوند فوت بیشتر گشتاور (10 کیلووات و 9 نیوتن متر) دریافت می کند.

شورولت می‌گوید که غرغر اضافه‌شده به Tahoe RST Performance کمک می‌کند تا در ۵.۸ ثانیه به سرعت ۶۰ مایل در ساعت برسد و ۰.۲ تیک از زمان استاندارد RST کم کند. همینطور یک چهارم مایل که در 14.2 ثانیه می گذرد. فول سایزور اسپورت می‌تواند در صورت داشتن جاده کافی به سرعت 124 مایل در ساعت در مقایسه با 112 در RST معمولی برسد.

شورلت همچنین شامل محتویات بسته لوکس با نسخه پرفورمنس است. این بدان معناست که صندلی‌های ردیف دوم و سوم تاشو برقی، صندلی‌های ردیف دوم گرم شونده، و ستون فرمان برقی و همچنین پیشرفت‌های ایمنی مانند ترمز اضطراری خودکار پیشرفته، کروز کنترل تطبیقی، نظارت بر نقاط کور، و دوربین دید فراگیر .

بیشتر به این نکته، فورد اکسپدیشن استیلث که اخیراً معرفی شد، قدرت، گشتاور و ظرفیت بکسل بیشتری را به همراه اتاق داخلی مشابه برای حدود 82 گرند نوید می دهد. همچنین از اکسپدیشن‌های کمتر متمایزتر به نظر می‌رسد و اهداف طوفان انبار خود را از سراسر پارکینگ پخش می‌کند.