بهترین هارد‌‌های اکسترنال موجود در بازار در سال ۲۰۲۲

اگر از طریق اینترنت قصد خرید دارید، حتما سایز هارد را مشاهده و بررسی نمایید. همان‌طور که می‌دانید، هارد وظیفه ذخیره‌سازی اطلاعات (عکس، ویدیو، فایل و…) را دارد. همیشه سعی ما بر این بوده است که مطالب مفیدی را برای کاربران مهیا کنیم و همچنین محصولات خود را با کمترین قیمت به آن ها عرضه کنیم.

تهیه نسخه پشتیبان یا بکاپ اطلاعات

با این هاردهای اکتسرنال شما دیگر نیازی نیست که به کمبود فضای ذخیره فکر کنید ، حتی اگر فایل های شما زیاد و پرحجم باشد نیازی نیست نگران این فایل ها باشید. زمانی که شما به دنبال خرید هارد اکسترنال هستید باید به جزئیات زیادی دقت کنید. برای مثال شما باید به میزان فضای داخلی این هاردهای اکسترنال دقت کنید ، شما تمایل ندارید که هاردی را که فضای داخلی کمی دارد خریداری کنید. در مقابل هم شما تمایل ندارید هاردی را خریداری کنید که حجم بیش از حد و اضافی داشته باشد. شما همچنین باید به سرعت انتقال داده ها در این هاردها نیز دقت کنید ، بهترین هارد اکسترنال ، هاردی است که زمان انتقال فایل های حجیم را به کمترین مقدار کاهش دهد.

در این مطلب می‌خواهیم بهترین هارد اکسترنال با ظرفیت بالا را به شما معرفی کنیم. با وجود اینکه امروزه استفاده از فضاهای ابری یا همان کلاد رایج‌ تر و راحت‌ تر شده است ، اما این فناوری هنوز با حالت ایده‌آل فاصله‌ی بسیاری دارد. برای استفاده از فناوری‌های کلاد علاوه بر نیاز به یک اینترنت عالی، باید هزینه‌ی این‌گونه سرویس‌ها را نیز به‌صورت ماهانه و سالانه پرداخت کنید. پس شما نمی‌توانید با سرویس‌های ابری در صورت نیاز به‌سرعت بالا به نیازتان پاسخ دهید و استفاده از بهترین هاردهای اکسترنال با ظرفیت بالا بهترین انتخاب خواهد بود.

هاب USB چیست و معرفی انواع و ویژگی های هاب یو اس بی

هارد اکسترنال ضد ضربه و ضد آب ای دیتا HD720 دارای سه لایه مجزا برای محافظت از هارد دیسک است. هارد اکسترنال سیلیکون پاور آرمور A80 تنها در ظرفیت های 500 گیگابایت، 1 ترابایت و 2 ترابایت تولید شده است. یکی دیگر از گزینه های شناخته شده و پر فروش هارد اکسترنال ، هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مای پاسپورت می باشد. هارد Armor A85 علاوه بر مقاومت و سرسختی بالا، از نظر ظاهری هم جذاب بوده و بهترین هارد اکسترنال طراحی متفاوتی دارد.

بهترین هارد‌‌های اکسترنال موجود در بازار در سال ۲۰۲۲ به‌عنوان نکتهٔ آخر بهتر است بدانید سرعت انتقال داده در این هارد تا گیگابیت بر ثانیه می‌رسد. سری canvio advance شرکت توشیبا علاوه بر اینکه یکی از بهترین‌های برند خودش است بلکه با بسیاری دیگر در بازار هارد اکسترنال به رقابت پرداخته است و توسط افراد زیادی با کاربری‌های مختلف خریده شده است. سومین مورد از فهرست ارزان‌ترین هارد اکسترنال به برند توشیبا تعلق می‌گیرد.

  • شاید در نگاه اول قیمت نسخه‌ی 4 ترابایتی این هارد مقداری غیرمنطقی تلقی شود؛ اما با توجه به قابلیت‌های امنیتی، دوام و طراحی جذاب آن توانسته مشتری‌های بسیاری جذب کند.
  • همین ویژگی به ظاهر ساده باعث شده که نه‌تنها مانع از لیز خوردن محصول در دستان شما بشه، بلکه مانع از ایجاد لکه های چربی و اثر انگشت روی محصول بشه.
  • هارد اکسترنال Transcend StoreJet 25M3 به لطف بدنه محکم خود یکی دیگر از گزینه های موجود در این لیست می باشد.

اگر از منزل خارج نمیشوید و نسبت به طراحی هارد دیسک و سبک بودن آن و حتی مقاومت در قبال ضربه حساسیت زیادی نداشته باشید ، چون هارد دیسک شما مدام در یک جای خاص در منزل میباشد. هارد اکسترنال های ضربه ای و ضد آب معمولاً مقداری بزرگتر از نمونه های استاندارد خویش میباشند. مانند مقاومت در قبال سقوط از طول 1.5 متری ، مدرک IP68 برای ضد آب بودن کامل و غیره ، کلیه آنان بایستی پیش از خرید بررسی شوند. هارد دیسک های با گنجایش ذخیره سازی بیشتر نیز بسیار گران ترند و هارد دیسک هایی که گنجایش حافظه کمتری دارا‌هستند.

با استفاده از نرم افزار اختصاصی هارد اکسترنال می توانید اقدام به پشتیبان گیری از اطلاعات کامپیوتر خود بر روی هارد اکسترنال و همچنین رمز گذاری بر روی اطلاعات خود نمایید. این محصول بدلیل استفاده از سه لایه روکش سیلیکونی در بدنه هارد اکسترنال ، نسبت به ضربات و افتادن از ارتفاع مقاوم می باشد. سری Canvio Advance نه تنها یکی از هارددیسک‌های برتر توشیبا، بلکه به طور کلی یکی از هارددیسک‌های اکسترنال جذاب بازار محسوب می‌شود.