فروش اقساطی پراید 131 با اقساط بلند مدت در سپند خودرو | alfaromeoblog

نمای عقبی شامل چراغ های مستطیل شکل و صاف خودرو که فاصله نسبتا زیادی با یکدیگر دارند می‌باشد. در وسط چراغ ها نیز شاهد انحنا و فرورفتگی تقریبا زیادی هستیم که محل قرار گیری پلاک خودرو است. همچنین، دستگیره مشکی رنگ و کلید صندوق درست در بالای این فرو رفتگی طراحی شده است. همین پرایدو مقابل رنو کوئید بزارید ببینید از نظر ظاهر چقد با هم تفاوت دارن .

  • حتی اگر جذابیتی هم در پراید 131 وجود داشته با تولید بیش از حد در نمونه های مختلف این خودرو، دیگر هیچ جذابیتی برای پراید نمانده است.
  • متاسفانه هیچ راهی وجود ندارد، به جز اینکه از یک باتری نو استفاده کنید و خود را به نزدیکترین تعمیرگاه برسانید.
  • مشخصات فنی و ظاهر این دو مدل تقریبا مشابه است و تنها تفاوت آنها در بخش ظاهری که شامل صندوق عقب می‌شود می‌باشد.
  • قیمت کارشناسی شده طبق گزارش کامل وضعیت سلامت فنی، بدنه و آپشن‌های خودرو تعیین می‌شود و منجر به خرید خودرو با قیمت منصفانه خواهد شد.

“پراید صبا” در ابتدا توسط یک موتور کاربراتوری ساپورت می‌‌شد اما به دلیل مصرف سوخت بالا بعد از سال ۱۳۸۲ به بعد به موتور انژکتوری تغییر یافت. در واقع، نوع موتور بکار رفته در نسخه های بعدی خانواده پراید نیز به انژکتوری تغییر یافت. برای خیلی ها این سوال است که آیا پراید ماشین به صرفه و خوب است یا نه؟ و یا اینکه در مدل های مختلف کدام پراید بهتر است؟ پراید یکی از خودروهای داخلی است که در مدت زمان ۲۰ سال توسط شرکت سایپا تولید می‌شد. این خودرو در ابتدا توسط آمریکا شمالی و کره جنوبی طراحی و تولید شد و در سال ۱۳۷۲ به ایران آمد. اکنون قصد داریم انواع پراید را بررسی و مزایا و معایب این خودرو را با شما به اشتراک بگذاریم.

پراید 131 SE، مدل ۱۳۹۷ خیلی سالم

جعبه فیوز اکثر ماشین‌های سواری، در قسمت کابین خودرو و زیر یا اطراف فرمان خودرو جاسازی شده است. به این ترتیب اگر مشکلی در سیستم برق‌رسانی خودرو مشاهده شود، راننده به سادگی می‌توانند با بررسی جعبه فیوز پراید عیب فیوز پراید را پیدا کرده و آن را به سادگی تعویض نماید. جعبه فیوز مجله خبری خودرو آلفا رومئو خودرو پرایدهمانطور که از اسم آن نیز مشخص است جعبه فیوز در واقع جعبه‌ای است که تمامی فیوزها در آن نصب شده و تمامی تجهیزات الکتریکی خودرو از آن تغذیه می‎‌شوند. درصورتی که هر کدام از تجهیزات برقی خودرو از کار افتاده باشد، این امکان وجود دارد که فیوز مربوطه سوخته باشد.

پراید صندوق‌دار بنزینی، مدل ۱۳۸۷

در حقیقت فرقی ندارد که کدام مدل را انتخاب می‌کنید، همه مدل‌ها یکی هستند و فرق چندانی با هم ندارند. ازلحاظ قیمتی هم که این خودرو به‌هیچ‌عنوان توجیهی ندارد و قیمت 20 میلیونی یک فاجعه برای صنعت خودروسازی ماست. فقط کافی است تا یک‌بار به داشبورد پرایدهای جدید دست بزنید تا بفهمید که چقدر از پلاستیک خشک و بی‌کیفیت استفاده شده است. یکی از دوستانم در رابطه با داشبورد پراید می‌گوید” اگه سایپا داشبورد را با پلاستیک یک‌بار مصرف می‌ساخت، بهتر از این می‌شد!

پراید مدل 1382

تولید این خودرو در ایران از سال ۱۳۷۲ توسط شرکت سایپا در دو مدل سدان و هاچ‌بک تحت عنوان «صبا» و «نسیم» آغاز شد. پس از سال‌ها جدال بر سر این خودرو، تولید پراید در تیرماه ۱۳۹۹ متوقف شد. خودرو پراید توسط کره جنوبی در مدل‌های DM و FS و هم‌چنین مدل سدان که به آن بتا نیز گفته می‌شد تولید شده است.

http://3dprintingindustry.ir