نسل بعدی کامیون فورد سوپر دیوتی در 27 سپتامبر رونمایی خواهد شد

این خبر توسط فورد در شبکه های اجتماعی فاش شد. به طور خاص، حساب رسمی Ford Trucks ویدیوی کوتاهی را به اشتراک گذاشت که نمایی از چراغ‌های جلو، جلوپنجره و لاستیک را ارائه می‌دهد. همراه با ویدئو یک پیام ساده است: کامیون کاملا جدید Super Duty در 27 سپتامبر وارد بازار می شود.

تقریباً یک سال است که عکس‌های جاسوسی از نمونه‌های اولیه فورد سوپر دیوتی نسل بعدی را می‌بینیم، اما انتظار تقریباً به پایان رسیده است. تاریخ را برای 27 سپتامبر نگه دارید، زیرا در آن زمان است که تمام برزنت ها و کائوچوها از خط تولید کامیون های مهیج فورد جدا می شوند.

این یک داستان شکسته است. با در دسترس قرار گرفتن اطلاعات بیشتر اضافه خواهد شد.



منبع

در حال حاضر، ما مطمئن نیستیم که آیا این مدل 2023 خواهد بود یا 2024. ما هستند مطمئن باشید که از F-150 به‌خاطر ظاهر به‌روز خود، وام‌گیری زیادی خواهد داشت و سطوح تزئینی متعددی در دسترس خواهد بود. ما قبلاً عکس های جاسوسی XL و همچنین خودروهای آزمایشی XLT، Lariat و King Ranch را دیده ایم. آخرین تیزر به وضوح چهره ای را نشان می دهد که بسیار شبیه F-150 است، اگرچه چراغ های جلو کمی مربع تر هستند. عکس‌های جاسوسی نشان داده‌اند که انواع ترتیبات نورپردازی و تزئینات، لنزها و جلوپنجره را مشخص می‌کند، که نشان‌دهنده کامیون‌های ارزان‌تر از نسخه‌های پرطرفدار است که در حال حاضر بیش از 100000 دلار با آپشن‌های اضافه شده است.