Winnebago اولین پارک ملی بنیاد ویستا موتورخانه، Solis Camper


Winnebago نسخه‌های محدود سری بنیاد پارک ملی را از Solis بزرگ، کلاس A ویستا و کوچک‌تر، مبتنی بر Ram ProMaster راه‌اندازی می‌کند. آنها در بزرگترین نمایشگاه RV آمریکا در هرشی، پنسیلوانیا، که از 14 تا 18 سپتامبر برگزار می شود، شروع به کار کردند.

سری بنیاد پارک ملی ویستا (گالری زیر) به طور استاندارد با سیستم انرژی خورشیدی ارتقا یافته با سه پانل 115 واتی روی سقف ارائه می شود. این راه‌اندازی برق سه برابری را در مقایسه با راه‌اندازی استاندارد فراهم می‌کند. این دکل سوار بر SumoSprings است که از پلی اورتان میکروسلولی برای کاهش لرزش و سختی بدن استفاده می کند. سایه بان بیش از 300 فوت مربع (27.87 متر مربع) سایه در دو طرف خودرو ارائه می دهد.

پکیج Tailgate یک وسیله رفاهی خارجی قابل توجه است. یک پانل در کنار خودرو باز می شود تا یخچال، سینک، و کانکتور پروپان جداگانه برای اجاق گاز یا توری نمایان شود.

این RV با تمام ویژگی هایی که شما می خواهید ارائه می شود. یک اجاق گاز سه شعله و ترکیبی یخچال و فریزر دو در وجود دارد. حمام فضاهای توالت و دوش را از هم جدا می کند. در پشت، یک تخت کینگ با دو کمد مجزا وجود دارد.

مجموعه بنیاد پارک ملی ویستا (گالری زیر) فقط در یک پلان طبقه بندی شده است. طول آن 30 فوت (9.144 متر) است و فضایی برای خواب پنج نفر در داخل آن وجود دارد. قیمت ها از 221034 دلار شروع می شود.

اگر ترجیح می دهید چیزی کمی کوچکتر و ارزان تر داشته باشید، سری بنیاد پارک ملی Solis وجود دارد. مانند Vista، این مدل مبتنی بر ProMaster از SumoSprings بهره می‌برد. همچنین دارای یک سیستم کشوی عقب است که به عنوان یک میز یا سکوی پخت و پز در فضای باز کار می کند. پوشش کف و پنجره ها عایق بندی شده است و ون بر روی لاستیک های تمام زمینی با چرخ های مشکی سوار می شود.

در داخل، آشپزخانه کوچک دارای یک اجاق گاز دو شعله و یک یخچال/فریزر کوچک است. حمام مرطوب توالت و دوش را در یک فضای واحد ترکیب می کند. با سقف پاپ آپ، یک پنل خورشیدی سطحی انعطاف پذیر 220 واتی در مقابل یک قطعه 170 واتی با قسمت بالایی ثابت وجود دارد.

این نسخه از Solis با قیمت 135561 دلار به فروش می رسد. مانند ویستا، تنها یک پلان طبقه در دسترس است. داخلش جا برای خوابیدن چهار نفر هست.



منبع