کیا EV9 GT ژانویه 2025 با «قدرت عظیم» وارد بازار می شود


سند کیا در مورد نتایج تجاری برای سه ماهه اول سال 2024 مملو از اعداد معمول فروش و مالی است که شما را خسته نخواهیم کرد. برای همراهی با بیانیه مطبوعاتی، این شرکت کره ای همچنین ضبطی از روز سرمایه گذار مدیرعامل خود را منتشر کرد که در اوایل این ماه برگزار شد. ما جزئیات جالبی در مورد برنامه ریزی محصول کشف کردیم.

EV9 GT در ژانویه 2025 با “قدرت فوق العاده” از سیستم ارتقا یافته دو موتوره، پوشش خود را خواهد شکست. کیا می گوید شتاب 0 تا 62 مایل در ساعت را در کمتر از چهار ثانیه انجام می دهد که با توجه به وزن این شاسی بلند بزرگ با وزن نزدیک به 6000 پوند، قابل توجه است. ما انتظار افزایش قدرت بزرگی را نسبت به 379 اسب بخار و 516 پوند فوت ارائه شده توسط قوی ترین نسخه موجود امروز داریم. oomph اضافی به نسخه GT کمک می کند تا بیش از یک ثانیه از زمان اسپرینت حذف شود.

مگر اینکه بهبودهایی در باتری برنامه ریزی شده باشد، این برد احتمالا ضربه خواهد خورد. این همان چیزی است که معمولاً وقتی اتفاق می‌افتد که یک خودروی برقی به قیمت کارآمدی، درمان عملکرد را دریافت می‌کند. EV9 GT-Line که امروزه در دسترس است، 270 مایل را با یک بار شارژ طی می کند، هر EPA. کیا اشاره می کند که مدل پرچرب GT از سیستم تعلیق قوی تر و ترمزهای ارتقا یافته برخوردار است.

این تنها شاسی بلند الکتریکی کیا نیست که نسخه GT را تولید می کند. اگرچه در روز سرمایه‌گذار مدیرعامل ذکر نشده است، EV5 GT قبلاً در چین ظاهر شده است. اخیراً توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات تأیید شده است و تصاویر آن در وب سایت MIIT نمایش داده شده است.

بعداً در طول ارائه، که در زیر پیوست کرده‌ایم، نقشه راه محصول در پس‌زمینه نمایش داده شد. یک EV6 به روز شده برای عرضه به بازار در سه ماهه دوم سال جاری برنامه ریزی شده است. EV6 GT اسپرت در اوایل سه ماهه چهارم عرضه خواهد شد. کیا همچنین قصد دارد در سه ماهه پایانی سال، اسپورتیج محبوب را تغییر دهد. در جاهای دیگر، اولین EV3 و K4 جدید در Q3 زمانی که سدان بزرگ K8 که در ایالات متحده در دسترس نیست، قرار است فیس لیفت نیمه چرخه را دریافت کند، وارد بازار می شوند.

اما ابتدا یک نسخه هاچ بک پنج در از سدان کامپکت K3 که برای آمریکا نیز نیست به زودی عرضه می شود.



منبع