Acura Integra Type S احتمالاً برای اولین بار جاسوسی شد

در حالی که این چیزها به ما اشاره ای در مورد آرزوی Integra Type S می دهد، Acura هنوز چیزی را تایید نکرده است. تنها تاییدی که وجود داشت، علامت تجاری زنده برای برند Integra Type S بود، اما آن برای پوشاک و سرپوش به جای یک خودرو بود.

هوندا سیویک تایپ R 2023

در مورد قدرت، ما شما را سرزنش نخواهیم کرد اگر انتظار دارید که اینتگرای Type S ادعایی آینده حداقل به اندازه سیویک تایپ R جدید باشد. این یعنی حداقل 315 اسب بخار (235 کیلووات) و 310 پوند فوت ( 420 نیوتن متر) گشتاور حاصل از آسیاب 4 دیگ 2.0 لیتری توربوشارژ.

باز هم، هیچ چیز در این مرحله تایید نشده است، اما ما گوش هایمان را روی زمین نگه خواهیم داشت. ممکن است بخواهید فعلاً این انگشتان را روی هم نگه دارید.

آن خبر از یوتیوب آمده است آلکارنیوز، که مجموعه ای از تصاویر جاسوسی را از یکی از دنبال کنندگان خود دریافت کرد که نمونه اولیه را در اوهایو گرفت. این عکس‌ها ظاهراً یک Integra Type S را هنگام آزمایش در جاده‌های عمومی نشان می‌دهند. علیرغم عدم تایید آکورا، معرفی اخیر نسل جدید هوندا سیویک تایپ R قطعاً باعث تقویت اینتگرای داغتر شده است.



منبع

اول از همه، نوک اگزوزهای سه گانه در عقب است که به طور مسلم از Civic Type R گرفته شده است. همچنین متوجه دیفیوزر تهاجمی در عقب، همراه با کالیپرهای ترمز قرمز (احتمالا برمبو) و دهانه های بازتر در جلو خواهید شد. سپر.

نکته قابل توجه، Acura Integra جدید که در مارس 2022 معرفی شد، عمدتاً بر اساس هوندا سیویک Si بود. قدرتمندتر Integra Type S می تواند از Civic Type R گرفته شود، و نشانه هایی از نمونه اولیه ادعا شده وجود دارد که به این سمت اشاره دارد.

Acura Integra بازگشته است و اوایل سال جاری، این خودروساز نسخه تولیدی هاچ بک را برای بازار آمریکای شمالی عرضه کرد. حال، این سوال پیش می‌آید که آیا آکورا اینتگرا نوع S را نیز بازمی‌گرداند؟ ما دوست داریم این را باور کنیم، اگرچه این احتمال وجود دارد که یک نمونه اولیه قبلاً مشاهده شده باشد.

39 عکس ها