Dodge Charger Hellcat در حال ساخت 1800 اسب بخار خز مانند یک گربه بزرگ در حالت بیکار


Dodge Charger Hellcat Redeye یک خودروی عضلانی چهار در است که از کارخانه با موتور 6.2 لیتری V8 سوپرشارژر با قدرت 797 اسب بخار و گشتاور 707 پوند فوت تولید می شود. مشخصات رسمی نشان می دهد که می تواند در 3.6 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت و حداکثر سرعت 203 مایل در ساعت برسد. این میزان عملکرد قوی برای اکثر مردم زیاد است، اما نه برای این مالک. ماشین او با پلاک ایرونیک Slowly حدود 1800 اسب بخار قدرت تولید می کند.

ابتدا، یک لحظه به صدای این شارژر در حالت بیکار گوش دهید. صدا مانند باز شدن به نظر می رسد ون هیلن‘s “Hot For Teacher.” صدای ناخوشایند در واقع شنیدن مالک را در طول مصاحبه سخت می کند، اما این صدا این پیام را به شما می دهد که این یک دوج شیطانی است.

ساختار زیر کاپوت تمیز به نظر می رسد. توربوها پشت موتور هستند و اگزوز مستقیماً از آنها خارج می شود. لوله ها درست جلوتر از چرخ های جلو در هر طرف خارج می شوند.

این ویدئو شامل نمودارهای داینو است که نشان می دهد این خودرو 1639 اسب بخار قدرت و 1519.2 پوند فوت روی چرخ ها دارد. با این حال، این رقم یک نام اشتباه است. خودرو در آن زمان با مشکل ماژول کنترل پیشرانه مواجه بود که میزان دور موتور را محدود می کرد. طبق گفته مالک، با رفع این مشکل، حداکثر خروجی احتمالاً به حدود 1800 اسب بخار افزایش یافته است.

همچنین می‌توانیم شاهد اجرای این شارژر با سرعت بالای یک سوم مایل در Pocono Raceway باشیم. این وسیله نقلیه با رسیدن به سرعت 183 مایل در ساعت، رکورد جدیدی برای شارژرها در آنجا ثبت کرد. این اولین بار است که این مدل در این مسیر بیش از 180 مایل در ساعت سرعت می گیرد.

مالک از نتایج راضی است اما از مشکلات کشش شکایت دارد. پایین آوردن حدود 1800 اسب بخار در یک مسیر سرد سخت است. در فیلم روی برد، می توانید ببینید که دم در طول دویدن شل می شود. در روزهای گرم‌تری که لاستیک‌ها ممکن است چسبندگی بهتری داشته باشند، سرعت‌های بالاتر حتی ممکن به نظر می‌رسد.



منبع