Mini Concept Aceman برای Gamescon یک تغییر پوکمون دریافت می کند

دقیقا چی معنی میده؟ ما قبلاً می دانیم که Mini به Aceman یک فضای داخلی مجهز به فناوری با یک صفحه نمایش بزرگ OLED در مرکز و جلوه های نوری می دهد که تصاویر را در سراسر کابین پخش می کند. در حالت پوکمون، صفحه وسط با یک توپ پوک شروع می شود که باز می شود تا مخلوق الکتریکی مورد علاقه همه، پیکاچو را نشان دهد. و توالی به صفحه وسط هم محدود نمی شود – حالت پوکمون تیراندازی رعد و برق را در سراسر داشبورد نشان می دهد و در نهایت رگه های رعد و برق آبی و زرد بیشتری را در خارج از ماشین نشان می دهد.

حالت مینی مفهومی Aceman Pokemon

متأسفانه برای طرفداران پوکمون، Mini Concept Aceman یک وسیله نقلیه منحصر به فرد است که برای برجسته کردن آینده نزدیک این برند، هم از نظر فناوری و هم از نظر زبان طراحی طراحی شده است. این بدان معناست که به این زودی نمی‌توانید یک مینی جدید با ترفندهایی با مضمون پوکمون بخرید، اما این خودروساز یک جایزه تسلیت ارائه می‌کند. علاوه بر خودروی مفهومی فول سایز، مینی نسخه‌های اسباب‌بازی Aceman در لباس پوکمون را در رویدادی خواهد داشت که شرکت‌کنندگان Gamescon می‌توانند دریافت کنند. به هر حال، خودروساز حامی اصلی منطقه تجارت است.

شاید سوال بزرگ این باشد که آیا مینی های آینده ممکن است در نهایت به نوعی از حالت پوکمون دست یابند. مطمئناً دنبال‌کنندگان فوق‌العاده‌ای برای سری انیمیشن‌هایی که به یک فرنچایز بازی‌های ویدیویی تبدیل شدند، وجود دارد، اما در حال حاضر، Mini به راحتی در این موضوع مبهم است.



منبع