دستگیری پسر 11 ساله در میان سه کودک که قصد سرقت دوج هلکت را داشتند


خودروسازان دیترویت با افزایش سرقت خودروهای جدید از کارخانه ها و انبارها دست و پنجه نرم می کنند و متأسفانه، عاملان آن همیشه بزرگسال نیستند. سه کودک در 22 آگوست توسط پلیس دیترویت در تلاش برای تقویت خودروهای هل کت از یک انبار Stellantis دستگیر شدند و کوچکترین آنها فقط 11 سال سن داشت.

مطابق با فاکس 2 دیترویتدزدی ادعایی در کارخانه جفرسون شمالی، واقع در چند مایلی شمال شرق مرکز شهر دیترویت صورت گرفت. جیپ گرند چروکی و دوج دورانگو در آنجا ساخته می‌شوند، اما حیاط ذخیره‌سازی خانه وسایل نقلیه جدید دیگری در زیر چتر Stellantis است. این نوجوانان 11، 12 و 14 ساله در حال تلاش برای سرقت مدل های دوج چارجر و چلنجر هلکت دستگیر شدند. ماشین‌های عضلانی 700 اسب بخاری حتی برای رانندگان باتجربه هم دلهره‌آور هستند، برای کسانی که به سختی می‌توانند از روی فرمان ببینند اهمیتی نمی‌دهند.

هیچ اشاره ای به ساعتی از روز که بچه ها گرفتار شدند، و همچنین اینکه چقدر در این روند بودند، وجود ندارد. بدیهی است که آنها فرار نکردند، اما فاکس 2 گزارش به افزایش سرقت خودرو در منطقه دیترویت اشاره می کند. پلیس محلی می‌گوید دزدی‌های خودرو در مقایسه با سال 2021 40 درصد افزایش یافته است، و یکی از ستوان‌های اداره پلیس دیترویت گفت که این کوچک‌ترین کودکی است که او تاکنون در سرقت خودرو دیده است. همچنین این ظن وجود دارد که بزرگسالان ممکن است کودکان را با دستورالعمل هایی برای سرقت اتومبیل راهنمایی کنند.

این مطمئنا اولین گزارشی از سرقت خودروها از تاسیسات خودروسازان نیست که اخیراً در مورد آن شنیده ایم. در پایان ژوئیه، پس از ربوده شدن دزدان با F-150 رپتورهای جدید از انبار فورد در دیربورن، چندین نفر دستگیر شدند. در ماه ژوئن، 13 رپتور از کارخانه کامیون سازی فورد در دیربورن به سرقت رفت و به دسامبر 2021، سارقان سرقتی به سبک هالیوودی ترتیب دادند تا موستانگ شلبی GT500s را از کارخانه در فلت راک، میشیگان بدزدند. جنرال موتورز نیز از این سرقت ها مصون نیست. در ماه می، چندین شورلت کامارو از یک کارخانه جنرال موتورز در لنسینگ، 100 مایلی غرب شهر موتور، به سرقت رفت.



منبع