این RS6 آوانت داغتر، بهترین واگن آئودی در عصر یخ خواهد بود


آئودی اصرار دارد که مکانی در این دنیای شیفته SUV برای یک واگن با عملکرد بالا وجود دارد. بسته به جایی که در آن زندگی می کنید، چهار حلقه با خوشحالی امروز یک RS4 یا RS6 با سقف بلند را به شما می فروشند، یا می توانید صبر کنید تا خودروهای املاک سریع به روز شوند. اولی تأیید شده است که نسل بعدی را دریافت می کند در حالی که دومی در حال آماده شدن برای یک تجدید نظر در اواسط چرخه است. این RS6 چیزی بیش از یک نسخه فیس لیفت شده است، زیرا ما معتقدیم که یک مشتق شده هاردکور است.

ممکن است بیشتر شبیه به هم به نظر برسد، اما به قول معروف، شیطان در جزئیات است. در معرض دید عموم، ورودی‌های هوای عمودی روی گلگیرهای جلو هستند که در RS6 آوانت معمولی نمی‌توانید آن را دریافت کنید. به نظر می رسد که مارک لوکس مستقر در اینگولشتات شکل ورودی هوای جلو را نیز تغییر داده است در حالی که لبه اسپویلر ظاهر جدیدی دارد. در عقب، دیفیوزر به وضوح با توجه به سه باله عمودی که توسط نوک اگزوز دوگانه بیضی شکل کنار هم قرار گرفته اند، متفاوت است.

ما همچنین متوجه می‌شویم که روی درهای عقب نشان‌دهنده آئودی اسپرت است. احتمالاً این برچسب روی گلگیرها با گرافیکی قرمز رنگ کشیده شده است تا از مفهوم RS6 GTO که در اواخر سال 2020 رونمایی شد، تقلید کند. در واقع، به نظر می رسد اسپویلر سقف درشت نمونه اولیه از آن سوپر واگن یکباره گرفته شده باشد. به نظر می رسد نسخه آینه ای از موتیف سه رنگ آئودی اسپورت با توجه به قسمت مشکی آشکار روی درها در جلوی خودرو نیز اعمال شود. RS6 GTO چیدمان یکسانی داشت، البته گرافیکش متفاوت بود.

این واگن تند که به طور آزمایشی RS6 GT نامیده می شود، دارای بازتابنده های قرمز افقی در بالای سر اگزوز است، در حالی که مدل معمولی دارای بازتابنده های عمودی است که در گوشه های سپر نصب شده اند. چرخ‌ها برای نمونه‌ای که روی لاستیک‌های زمستانی سوار می‌شود، بسیار بزرگ هستند. ما این تصور را داریم که حتی پایین تر از RS6 Performance روی زمین قرار دارد، اگرچه حرف ما را قبول نکنید زیرا ممکن است یک توهم باشد.

شاید آئودی اسپورت موتور 4.0 لیتری V8 توئین توربو را ماساژ دهد تا بیش از 621 اسب بخار قدرت و 625 پوند فوت (850 نیوتن متر) موجود در پرفورمنس RS6 امروزی را استخراج کند. سباستین گرام، رئیس آئودی اسپورت، با بیان اینکه RS6 می‌تواند نسخه‌ای «افراطی‌تر» و «حتی قوی‌تر» داشته باشد که «حتی تیزتر» باشد، به اوج بیشتری اشاره کرده است.

انتظار می‌رود که در سال 2024 روکش شکسته واگن را مشاهده کنید.

اگر RS6 GTO را که قبلا ذکر شد به خاطر نمی آورید، گالری را در پایین این مقاله ضمیمه کرده ایم. آن ساخت وحشی که از ماشین مسابقه ای کواترو IMSA GTO 1989 الهام گرفته شده بود، حتی یک اگزوز جانبی داشت که متاسفانه به نظر نمی رسد در اینجا چنین باشد. همچنین آن روکش های چرخ سفید راد را ندارد.



منبع