نسل بعدی نیسان آرمادا برای اولین بار آزمایش اسپید انجام داد


نیسان آرمادای جدید در راه است و این تصاویر جاسوسی اولین نگاه ما به توسعه این شاسی بلند بزرگ است. می‌توانیم پیش از پایان سال 2023 یا اوایل سال 2024 به‌عنوان محصول سال 2025 عرضه شود.

آرمادا همچنان یک SUV جعبه ای است. فاسیای پایینی جدید پهنای خودرو را می پوشاند که پهنای خودرو را برجسته می کند. جلوپنجره جدید دارای ردیف هایی از عناصر افقی روی هم قرار گرفته است و یک نوار در بالای آن قرار دارد. چراغ های جلوی جدید در زیر استتار با چراغ های L شکل قرار دارند.

عکس های جاسوسی نیسان آرمادا پاترول 2025
نیسان آرمادا آفرود 2021

نمای آرمادا شکلی عمودی را نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد که به صورت تخته‌ای است. این SUV دارای چرخ‌های چند پره با روکش مشکی است.

عکس های جاسوسی نیسان آرمادا پاترول 2025
نمایه جانبی نیسان آرمادا 2021

قسمت عقب دارای یک اسپویلر ضخیم است که روی شیشه عقب آویزان شده است. اکنون به نظر می‌رسد که چراغ‌های عقب به‌جای طرح افقی در مدل فعلی، عمودی هستند. سپر ظاهری درشت دارد و در وسط دهانه ای برای اتصال یدک کش دارد.

عکس های جاسوسی نیسان آرمادا پاترول 2025
عقب نیسان آرمادا 2021

ما هیچ عکسی از داخل Armada جدید نداریم، اما می توانیم پوششی را در بالای داشبورد ببینیم. این نشان می دهد که توسعه دهندگان آماده هستند تا چیزی را در یک لحظه پنهان کنند. Armada فعلی یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 12.3 اینچی و یک صفحه نمایش 7.0 اینچی در دسته ابزار ارائه می دهد.

یک منبع از کنفرانس نمایندگی نیسان ادعا می کند که آرمادا جدید بزرگتر و مقاوم تر از مدل فعلی است. به جای 5.6 لیتری V8 فعلی که 400 اسب بخار قدرت دارد، این SUV از یک V6 توئین توربو با قدرت 424 اسب بخار استفاده می کند. یک 9 سرعته اتوماتیک جایگزین واحد هفت سرعته موجود می شود.

همین داستان نشان می‌دهد که نسل بعدی Armada دارای مواد بهبود یافته و صفحه نمایش بزرگ‌تر در کابین است. همچنین فناوری به روز شده ایمنی و کمک راننده وجود دارد.

برادر گران قیمت آرمادا، اینفینیتی QX80 جدید خواهد بود. این برند مفهومی برای آن در Pebble Beach Concours d’Elegance امسال ارائه کرد.

آرمادا و QX80 پلتفرم مشترکی دارند و احتمالاً نیرومحرکه یکسانی خواهند داشت. با این حال، آنها ظاهر متفاوتی خواهند داشت و اینفینیتی کابین مجلل تری خواهد داشت.



منبع