خرید و فروش کتاب و مجله آموزشی خرید و فروش کتاب آموزشی و درسی با قیمت مناسب خرید و فروش کتب دانشگاهی دیوار تهران | ketabko

کتاب های کمک درسی مبتکران از نظر کیفیت آموزش، یک کتاب کمک آموزشی بسیار خوب برای دانش آموزان محسوب می‌شوند. در کتاب‌های کمک درسی مبتکران سؤالات و تمرینات زیادی براساس مطالب مهم کتاب درسی ارائه شده است. آموزش مفهومی مطالب کتاب درسی، ارائه مثال‌های متنوع و توجه به نکات مهم دروس مختلف از مهمترین نقاط قوت کتاب‌های کمک آموزشی مبتکران است. شما با خرید کتاب کمک درسی مبتکران از یک منبع کمک آموزشی قوی بهره‌مند می‌شوید.

کتاب شب امتحان فارسی 3 – دوازدهم

این کتاب ها بسیار جامع بوده و شامل سه بخش آموزش، سؤالات تشریحی یا آزمون های نهایی و سؤالات تستی می شوند. به همین خاطر این کتاب می تواند نیازهای کلی هر دانش آموزی را به خوبی پاسخ دهد. همه کتاب ها از همه انتشارات ها با ۲۰٪؜ تخفیف کنکوری های ۹۹، با اطلاعات کافی کتاب بخرید… ✓ ارائه سوالات مربوط به هر مبحث برای سنجش کیفیت یادگیری دانش آموزان، آزمون‌های تالیفی انتهای هر فصل و آزمون‌های تالیفی میان ترم و پایان ترم هم بدون شک برای شما مفید خواهند بود. کتابچی ضمانت می‌کند که کتاب خریداری‌شده را تا یک هفته کاری در صورت عدم رضایت می‌توانید بازگردانید و تمامی مبلغ به حساب مشتری عودت داده شود. فقط لطفاً کتاب را تحت همان شرایطی که به شما تحویل داده شده و با بسته‌بندی مناسب برای کتابچی ارسال کنید.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کتابکو بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

هدف از کتاب‌هایی که به شکل درسنامه در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد آموزش به شکلی ساده‌تر و کاربردی‌تر می‌باشد. در نظر گرفتن این نکات شما را در تهیه کتاب کمک درسی خوب کمک خواهد کرد. همچنین برای افزایش رفاه حال دانش آموزان و والدین محترم، ترنج مارکت افتخار دارد شرایط خرید انواع کالای دیجیتال شامل گوشی تلفن همراه، تبلت و گوشی دانش آموزی از برندهای سامسونگ، شیائومی، آنر، هوآوی، لنوو، نوکیا، اپل را با بهترین قیمت و سریع ترین ارسال در مشهد و سراسر کشور ارایه نماید. شما می‌توانید با خیال راحت نسبت به خرید انواع لوازم تحریر، نوشت افزار، وسایل کمک آموزشی، بازی فکری، بسته آموزشی، دی وی دی آموزشی، تبلت و هر وسیله دیگه ای که برای یادگیری و موفقیت تحصیلی بهش نیاز دارید، اقدام کنید.

  • دلیل نیاز به کتاب های کمک آموزشی این است که در کتاب های درسی، مطالب به صورت دقیق آموزش داده نشده اند و یاد دادن بسیاری از نکات بر عهده معلم است، اما در کتاب های کمک آموزشی گاج، درس نامه هایی وجود دارد که به صورت جزء به جزء تمام نکات امتحانی و تستی درس های مختلف ذکر شده است.
  • از دیگر ویژگی‌های فروشگاه کتابچی ارسال سریع سفارش‌های شماست؛ به این صورت که سفارش‌های تهران حداکثر در دو روز کاری و سفارش‌های شهرهای دیگر حداکثر در چهار روز کاری به دست مشتریان عزیز می‌رسد.
  • امروزه کتاب‌های کمک درسی بسیاری از ناشران مختلف در بازار موجود هستند که شاید انتخاب یک نمونه از بین آن‌ها کار دشواری است ، به همین منظور در این محتوا قصد داریم تا اطلاعاتی جامع در مورد ناشران برتر کتاب‌های کمک درسی در اختیار شما قرار دهیم.

از جمله معروف ترین کتاب‌ها ‌می‌توان به کتاب‌های لقمه و جمع بندی مهر و ماه اشاره داشت که برای ماه‌های پایانی بسیار مناسب هستند. فروشگاه‌های زیادی دارای خدمات فروش کتاب کمک درسی هستند ‌و این امکان را برای دانش آموزان فراهم کرده‌اند تا کتاب‌های خود را به طور اینترنتی و آنلاین از سایت‌ها خریداری کنند. انتشارات گاج را دانش آموزان همه مقاطع می‌شناسند و کسی نیست که از این کتاب‌های کامل و عالی استفاده نکرده باشد. کتاب های کمک درسی گاج دارای درسنامه، حل تمرینات کتاب درسی، ارائه تمرینات اضافه با راه حل تشریحی، تست‌های تالیفی و آزمون‌های پایان فصل هستند که می‌توانند نقش موثری در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان داشته باشند. یکی از نقاط قوت کتاب های کمک درسی گاج، دسته بندی و سطح بندی کردن سوالات تالیفی از آسان به دشوار است که فرایند حل تمرین را برای دانش آموزان جذاب‌تر و آسان‌تر کند.

ما بانکی از اطلاعات بدرد بخور شامل نقد، بررسی و تحلیل کتاب های کمک آموزشی، کمک درسی و عمومی را همراه با اطلاعات کمّی مثل تعداد تست ها، تمارین و همچنین نظر بقیه کاربران سایت را در اختیار شما قرار می دهیم. می توانید نقد و بررسی کتاب های کمک آموزشی و عمومی را به دقت بخوانید و بهترین کتاب را خودتان انتخاب کنید. پوشش اطلاعاتی چی بخونم بسیار کامل است و سعی شده تا ضمن رعایت انصاف در تحلیل و بررسی کتاب ها، اطلاعات آنها تکمیل باشد. شما می توانید اطلاعات دقیق و نقد و بررسی کتاب های انتشارات های گاج، خیلی سبز، مبتکران، قلم چی، مهروماه، نشر الگو و … در چی بخونم بخوانید. همچنین کتاب های نشرهای آموت، ثالث، افق، نگاه، نیماژ، برج، چترنگ، روزبهان، روشنگران، ستاک، ققنوس، مثلث، میلکان، اسم، نیلا، پریان، معین، علمی و فرهنگی، کارنامه، نون، نیلوفر، هوپا و … در میان ناشرین عمومی پوشش داده شده اند.

دسته بندی کتاب ها براساس پایه تحصیلی

خرید و فروش کتاب و مجله آموزشی خرید و فروش کتاب آموزشی و درسی با قیمت مناسب خرید و فروش کتب دانشگاهی دیوار تهران | ketabko